Як обрати принтер штрих-кодів? Який принтер етикетки кращий? Які бувають принтери для маркування товарів та складських одиниць? Яку етикетку використати? У статті ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання клієнтів про маркування та короткий, але ефективний посібник щодо вибору принтера етикетки для свого магазину, складу, установи.
Комплексне сервісне обслуговування підприємств
Сервісна служба ПУСК спеціалізується на комплексному сервісному обслуговуванні торгових, логістичних та банківських підприємств з територіально-розподіленою структурою.
Національне покриття сервісних центрів, глибока компетенція, високий рівень послуг та прозорі автоматизовані комунікації роблять нас найпотужнішою сервісною компанією в сфері В2В.
Бренди • Переваги • Сервісний контракт vs Сервіс за інцидентом?
Сервісне обслуговування обладнання / систем
Торгівельне обладнання
та касова зона
Робочі місця касирів (комплекс) ∙ Реєстратори розрахункових операцій ∙ POS системи (ПК) ∙ Вагове обладнання ∙ POS-монітори і клавіатури ∙ Грошові скриньки ∙ Лічильники банкнот ∙ Детектори валют ∙ Вбудовувані купюроприймачі
Складське та
виробниче обладнання
Термінали збору даних ∙ Cканери штрих-коду ∙ Принтери штрих-кодів ∙ Маркиратори ∙ Аплікатори ∙ Пакувальне обладнання ∙ Вагомаркувальне обладнання ∙ Виробничі лінії
Інфраструктура та
офісне обладнання
Wi-Fi ∙ СКС ∙ Телефонне обладнання ∙ Серверне обладнання ∙ Робочі станції - персональні ПК ∙ Антикрадіжні системи ∙ Відеоспостереження ∙ Системи контролю доступу ∙ Друкарське обладнання: принтери, копіри, факси
Теплове та
холодильне обладнання
Холодильне обладнання торгівельне ∙ Кондиціонування та вентиляція ∙ Пароконвектомати і печі ∙ Грилі і марміти ∙ Електроплити і СВЧ (комерційні) ∙ Посудомийні машини (комерційні)
Перевага 1. Філософія сервісної компанії
Всі бізнес-процеси та регламенти Сервісної Служби побудовані таким чином, щоб забезпечити стабільну роботу обладнення, яке обслуговується, та попередити виникнення проблем, а при виникненні збоїв - усунути їх в прогнозовані і затверджені SLA терміни та забезпечити бізнесу клієнта безперебійну роботу. Ми робимо все, щоб завоювати і підтвердити імідж сервісної компанії міжнародного рівня.
Перевага 2. Національний масштаб
Маємо велику мережу сервісних центрів та регіональних представників в усіх регіонах України. Це дозволяє нам забезпечувати комплексне сервісне обслуговування обладнання для великих підприємств з розгалуженою інфраструктурою: роздрібних мереж, поштових операторів, мережевих АЗС і т.д.
Перевага 3. Сервіс всього обладнання - з одних рук
Ми забезпечуємо обслуговування широкого спектру обладнання для торгівлі, логістики, HoReCA, виробництва. Це означає, що Ви зможете доручити обслуговування всієї своєї інфраструктури однієї компанії і так оптимізувати витрати часу, грошей та ресурсів на управління своєю IT-інфраструктурою.
- Серісне та технічне обслуговування
- Інсталяція та налаштування обладнання
- Навчання персоналу роботі з обладнанням
- Виконання планових робіт по заміні витратних матеріалів та ресурсних запасних частин (термоголовки та ін.) тощо
Перевага 4. Міжнародні стандарти сервісу | SLA
Працюючи з ПУСК, Ви отримуєте сервісне обслуговування на рівні міжнародних стандартів. При укладанні контакту затверджується SLA (Service Level Agreement), в якому закріплені всі норми, умови та терміни: гарантовані строки реагування, відновлення працездатності, умови підтримки складу запчастин, регламенти звітності, умови оплати та інші важливі моменти співпраці.
Затверджений SLA діє на всій території обслуговування - тобто в будь-який момент часу Ви можете прогнозувати терміни реагування та відновлення працездатності обладнання в Вашому магазині, складі, виробничому підприємстві.
Перевага 5. Зручний інтерфейс взаємодії
Для зручності і чіткості взаємодії з клієнтами використовується автоматизована система обліку звернень.
- Ви можете подавати сервісне звернення будь-яким способом: телефон, e-mail, веб-доступ
- Всі статуси, історія та цифри будуть відображені в єдиному кабінеті клієнта, доступному через web.
- Завдяки централізованій інформаційній системі, керівник зможе в Кабінеті клієнта бачити статистику по сервісним зверненнями, ремонтам та роботам.
- Це дозволить йому проводити детальний аналіз та приймати обгрунтовані управлінські рішення.
Перевага 6. 4 лінії техпідтримки
Залежно від рівня SLA, робота техпідтримки можлива відповідно до будь-якого графіку, навіть до 24/7
Робота техпідтримки та консультацій SystemGroup організована за багаторівневим принципом, який дозволяє якісно обслужити максимум звернень клієнтів в одиницю часу і в той же час забезпечити демократичну вартість послуг.
- Call-центр веде прийом дзвінків та реєстрацію заявок, отриманих іншими каналами зв'язку: e-mail, web. Фахівці Call-центру допоможуть Вам зорієнтуватися в термінах виконання заявок, узгодять час проведення робіт і виїздів інженерів.
- Сервісні фахівці Help Desk допоможуть діагностувати причини непрацездатності обладнання, нададуть консультації, проведуть установку, настройку і програмування обладнання через віддалений доступ. Якщо проблема може бути вирішена віддалено - Help Desk допоможуть усунути збій максимально оперативно.
-
Команда профільних сервісних інженерів вирішує технологічно складні проблеми і включає також виїзних співробітників, які проводять технічні та ремонтні роботи безпосередньо в магазині/відділенні/складі клієнта.
-
Аналітика, менеджмент та консалтинг. Системний збір даних про інциденти конкретного клієнта і конкретного парку техніки, а також їх подальший аналіз дозволяють спрогнозувати появу типових збоїв та запобігти ним, а також знайти шляхи оптимізації витрат часу і ресурсів на сервісне обслуговування інфраструктури та парку обладнання. Після пілотного періоду команда SystemGroup запропонує комплекс заходів по оптимізації бізнес-процесів для досягнення стабільної роботи обладнання та оптимізації витрат.
Чим контрактне сервісне обслуговування вигідніше ремонтів "за інцидентом"?
У деяких сферах (наприклад, при використанні РРО) укладення контракту на постійне сервісне та технічне обслуговування є обов'язковим згідно із законом. Для більшості інших типів обладнання контракти на сервісне обслуговування укладаються за бажанням підприємства. Частина підприємств вважають, що простіше ремонтувати обладнання по мірі виходу з ладу. На практиці ж проблеми завжди трапляються невчасно, і без сервісного контракту можуть привести до значного збитку для бізнесу.
Ризики обслуговування "за інцидентом"
- Збої завжди відбуваються "не вчасно"
- Залежність від завантаження сервісного партнера
- Непрогнозований час ремонту/усунення збою
- Імовірність відсутності запчастин на складі
- Вартість ремонту/заміни іноді вище, ніж регулярного техобслуговування
- Незаплановані витрати, навіть до необхідності оновлення парку
- Складність прогнозування витрат
Результат:
Збої в роботі бізнесу, збиток від простоїв, позапланових закупівель тощо.Переваги Сервісного контракту
- Попередження проблем, а не їх рішення
- Пріоритет в обслуговуванні
- Прогнозовані витрати
- Підтримка складу запчастин
- Робота за чітким SLA
- Прогнозовані терміни відновлення працездатності
- Техпідтримка до 24/7 (за обраним пакетом)
- Статистика даних для аналізу та прогнозування
Результат:
Стабільно працюючий бізнес і прогнозовані витрати
Контрактне сервісне обслуговування для територіально-розподілених структур
Найбільш вигідним контрактне сервісне обслуговування є для підприємств з розгалуженою і територіально-розподіленою структурою: мереж роздрібних магазинів, відділень з обслуговування клієнтів, банків, АЗС тощо. Наявність єдиного партнера, загального контракту та єдиних стандартів обслуговування у всіх регіонах і всіх відділеннях дає можливість забезпечити стабільну роботу всієї мережі, зручність взаємодії та документообігу з сервісним партнером. А можливість моніторингу наявність статистики дозволяє проводити якісний аналіз роботи обладнання та виважено приймати управлінські рішення.
Обслуговуємо бренди
Хочете обговорити переваги контрактного сервісу?
Контакти:
Тел.(044) 494-40-75; (044) 490-92-29
e-mail:[email protected]
03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4
Розрахувати вартість сервісного контракту>>
Статті на тему
З початком війни багато рітейлерів замислилися про відмову від друку паперових чеків, через проблеми з логістикою та економічні причини. Чи є законним відмовляти покупцям у друку чеку, і як це може бути реалізовано технологічно - розбираємося у статті.