03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 490-92-29; 494-40-75
Кошик пустий

Автомати з продажу квитків

Автомати з продажу квитків вже багато років користуються популярністю в містах Європи, де вони стали невід'ємною частиною кожного авто- і залізничного вокзалу.

Компанія SystemGroup представляє в Україні термінали з продажу квитків для залізничних поїздів, а також наземного транспорту (автобусів, трамваїв, тролейбусів) виробництва Німеччина. Ми пропонуємо моделі терміналів, рівень та надійність яких перевірено роками експлуатації в Європі.


 

Стаціонарні автомати для розміщення на станціях та зупинках

Термінали для зовнішньої установки поза приміщеннями, розраховані на інтенсивну експлуатацію та мають захист від вандалізму. Сенсорний дисплей терміналу має яскравість і кут нахилу, які дозволяють комфортно використовувати його при будь-якому освітленні. 


Технологія інтелектуального управління живленням дозволяє скоротити енергоспоживання на 50% й більше. Термінали мають модульну конструкцію і комплектуються залежно від потреб, підготовлені під використання електронних квитків, адаптовані під використання людьми з обмеженими можливостями: шрифт Брайля тощо.

  • Автоматизация продажи билетов. Автоматы по продаже билетов в поезде
  • Автоматизация продажи билетов. Автоматы по продаже билетов в поезде
 
Мобільні термінали для розміщення в транспорті

Портативні термінали встановлюються всередині поїздів, автобусів, трамваїв, тролейбусів. Незважаючи на компактні розміри, вони приймають всі типи оплат, включаючи оплату безконтактними картами, і можуть комплектуватися функцією ресайклінгу (видача здачі), прийому електронних квитків та ін.


При необхідності термінал забезпечує зв'язок з бортовим комп'ютером для обміну даними. Високі стандарти виробництва і надійність обладнання ICA дозволяють захистити інвестиції в транспортну інфраструктуру.

Програмне забезпечення для терміналів з продажу квитків

Для більш ефективного управління терміналами з продажу квитків використовується система управління DUALIS Dimas і DUALIS Cemas. Завдяки back office, Ви можете управляти системою продажу квитків легше, більш ефективно і прибутково.

DUALIS Dimas 

Програмне забезпечення DUALIS Dimas підтримує розумний моніторинг і гнучке управління всією системою. Оператори можуть формувати свої процеси більш ефективно і значно скоротити свої витрати.

  • Кожна з подій в автоматі з продажу квитків виводиться в табличному вигляді
  • Можна виводити інформацію на планшетний комп'ютер
  • Нова функція «Управління запасами» дозволяє ефективніше планувати профілактичні роботи з технічного обслуговування
  • Нова функція «Управління завданнями» дозволяє співробітникам поліпшити їх операції по обслуговуванню і записати детальну інформацію про виконані роботи

Нові та розширені функції, такі як складний моніторинг в режимі реального часу, управління запасами і розташуванням, а також управління завданнями, є складовими завершеного програмного продукту. У комплект поставки включені функції передачі сигналу на мобільні пристрої і розширені можливості доступу за допомогою планшетів, а також функції електронного квитка для національних та міжнародних додатків. 

DUALIS Cemas

Компонентом системи з продажу квитків ICA, DUALIS Cemas контролює всі процеси, такі як конфігурації і моніторинг терміналів з продажу квитків, управління даними по всіх транзакціях. Спеціальні функції:

  • Адміністрування користувача
  • Зберігання та підготовка звітів усіх білінгових і статистичних даних
  • Редактори макету квитка та інтерфейсів користувача 
  • Експорт білінгової інформації в різні системи, такі як PATRIS і PT
  • Дистанційне управління терміналами
  • Встроенный тарифный редактор
  • Статистична оцінка з графічними варіантами обробки
  • Безготівкові платежі за допомогою електронних карт клієнтів
  • Одночасна робота з декількома клієнтами та розподіл доходів
  • Моніторинг терміналу з продажу квитків за допомогою смартфона
  • Графічне відображення місцезнаходження терміналів з продажу квитків для виявлення несправностей
Дізнайтеся, як комплексно та ефективно автоматизувати Ваш бізнес:

Консультації та замовлення

Дізнайтеся більше про цікаві Вам рішення:

Телефон: +38 (044) 494-40-75; (095) 282 34 39

e-mail: sw@systemgroup.com.ua

Запит консультації>>

Інші рішення цієї сфери

Niagara 4 - Среда централизованного управления зданиями

Tridium Niagara -  сімейство програмно-апаратних рішень світового рівня, спрямованих на підвищення ефективності управління будівлями за рахунок централізованого управління всіма системами життєзабезпечення. Рішення дозволяє поєднати в один інтерфейс контроль для управління системами освітлення, кондиціонування та вентиляції, відеоаналітики тощо, оптимізувати експлуатаційні витрати та підвищити керованість та контроль. 

Автоматизация кассовой зоны

SystemGroup забезпечує комплексну автоматизацію робочих місць касирів для підприємств торгівлі і сфери послуг. Власне виробництво РРО Datecs, прямі багаторічні відносини зі світовими постачальниками і глибока технологічна експертиза дозволяють нам забезпечувати повний спектр рішень і устаткування для касової зони: від традиційних РРО, POS-систем, ваг і сканерів до професійних систем Self-Chekout.

Кассы самообслуживания SystemGroup Велика Кишеня

Використання кас самообслуговування (self-checkout систем) в магазинах - світова тенденція. Впровадження self-checkout дозволяє значно скоротити черги, розвантажити персонал, збільшити задоволеність відвідувачів. SystemGroup - одна з перших в Україні компаній, які впроваджують касове самообслуговування.

весы самообслуживания DIGI

Самостійне зважування товарів при покупці "зеленого" асортименту, сипучих продуктів і солодощів - must have для сучасного супер- і гіпермаркету. Застосування ваг самообслуговування дозволяє вивільнити персонал торгового залу, скоротити витрати, збільшити лояльність покупців. Сучасне покоління ваг самообслуговування (ваги PC-based), крім того, допоможуть привернути увагу покупців до акцій, залучити до комунікації, спровокувати додаткові й супутні покупки.

Фискализация автоматов самообслуживания

SystemGroup як виробник РРО Datecs розробляє і впроваджує рішення по фіскалізації вендінгових машин, апаратів самообслуговування, терміналів поповнення рахунку, водоматов тощо.

Статті на тему

Покрокова інструкція щодо реєстрації та введенню в експлуатацію реєстраторів розрахункових операцій (РРО) допоможе Вам зорієнтуватися в непростому світі фіскальних рішень та спланувати порядок та терміни необхідних дій.

Перелік законів та підзаконних актів, якими регламентується використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО) в Україні: Закон України №265/95-ВР "Про використання РРО ..", Податковий Кодекс України та інші законодавчі акти.

В останні роки законодавство України вимагає від бізнесу використовувати в так званих ПТКС (програмно-технічних комплексах самообслуговування) реєстратори розрахункових операцій, які забезпечують видачу фіскального чека і передачу звітних даних в ДФС. Використовувати традиційний касовий апарат або фіскальний реєстратор в складі ПТКС проблематично: робота зі звичайним РРО вимагає участі оператора, а форм-фактор передбачає розміщення на горизонтальній робочої поверхні.