Впровадження кас та кіосків самообслуговування (self-checkout) дозволяє значно скоротити черги, розвантажити персонал, збільшити задоволеність відвідувачів. В складі SystemGroup працює Міжнародний сертифікований Центр компетенції з впровадження касового самообслуговування, що протягом 10 років реалізує проекти з самообслуговування в Україні та Казахстані.
Loyalty Club | Система лояльності
Loyalty Club - система для реалізації бонусних систем лояльності будь-якої логіки в мережах роздрібних магазинів. Вбудований в систему Конструктор дозволяє маркетологам реалізувати активності, не вдаючись до допомоги IT-служби.
Loyalty Club дозволяє реалізувати системи лояльності будь-якої логіки
Система пропонує потужний інструментарій для роботи системи лояльності, який обмежується лише фантазією маркетолога.
Основні типи активностей
- Знижка/бонуси на весь чек
- Знижка/бонуси на певні товари
- Знижка/бонуси на групи та набори товарів
- Акцій за часом/днях тижня/датою
- Акції формату 2+1
- Акції в залежності від суми чека, суми товарів
- Акції в залежності від номеру чека
- Акції за наявністю купонів в чеку
- Прив'язка купонів до конкретного найменування та кількості товару
- Генерація додаткових повідомлень, чеків за заданими умовами
- Сертифікати (непоповнювальна карта, яка не накопичує бонуси)
- Купони
- Лотерея
Проведення оплат із застосуванням купонів, бонусів, сертифікатів
Поєднання різних типів оплат в одному чеку
В одному чеку можуть поєднуватися різні типи оплат: готівкові, купони, бонуси, сертифікат (див. малюнок справа).
Пряма інтеграція з Front-office системою
Система лояльності Loyalty Club використовує для реєстрації оплат front-office систему dPOS розробки SystemGroup або будь-яку іншу систему автоматизації торгівлі, яку вже використовує ритейлер
Зручність роботи касира
Інтуїтивний інтерфейс робочого місця касира допоможе швидко і чітко оформити оплати будь-якого типу, та допоможе швидко адаптуватися навіть малодосвідченим співробітникам.
Система працює навіть off-line
При відсутності зв'язку з сервером лояльності dPOS накопичує дані, обробляє їх та передає їх при відновленні зв'язку.
Конструктор маркетингових активностей
Вбудований Web-Конструктор для маркетологів
Завдяки конструктору активностей, доступному через Web, маркетологи отримують можливість моделювати логіку акцій, не вдаючись до допомоги IT-фахівців. Це значно спрощує життя відділу маркетингу і прискорює запуск активностей.
Самостійне створення клубних карт, сертифікатів, купонів
Маркетолог, який має відповідний рівень доступу, зможе самостійно створювати шаблони та генерувати номера і штрих-коди карт, номінали купонів і подарункових сертифікатів тощо.
Гнучкі настройки і широкі можливості
Функціональність Loyalty Club дозволяє точно налаштовувати активності. При вдумливої роботі маркетолога це дає широкі можливості.
Сервер лояльності | Управління трейд-маркетингом в масштабах мережі
Ви можете використовувати єдиний Сервер Лояльності в масштабах всієї роздрібної мережі. Тобто дані і активності, створені центральним офісом, транслюватимуться і будуть використовуватися всіма магазинами торгової мережі. Після проведення продажу дані консолідуються на Сервері та дають базу для подальшої аналітики.
Персонифіковані дані як цінність
Впровадження системи лояльності в роздрібній торгівлі - це не тільки спосіб утримувати покупців та стимулювати попит, а й один з найдоступніших способів ідентифікувати покупця і зібрати індивідуальні дані щодо поведінки споживача.
- для маркетингу - сегментування аудиторії і наявність даних про персональні вподобання дозволяє розробляти ефективні маркетингові активності та персоналізувати пропозиції, оцінювати ефективність поточних активностей, відтік або приплив нових покупців, повторні покупки та ін.
- для категорійного менеджменту і закупівель - персоналізовані дані можуть використовуватися для більш точного аналізу та прогнозування попиту, в т.ч. за допомогою BigData, для планування закупівель тощо.
Переваги автоматизованої системи Loyalty Club
Потужна функціональність
Все, що придумали маркетологи світу для бонусних систем лояльності, вже втілено в системі Loyalty Club. Просто користуйтеся - й не обмежуйте свої можливості.
Масштабування: зростає разом з бізнесом
Ви можете почати використання front-office системи dPOS ще на етапі першого магазину, і по мірі розвитку мережі легко й швидко додавати функції, впроваджувати систему лояльності та ін.
Зручність роботи касира і маркетолога
Система створює для роботи касирів і маркетологів комфортне середовище, в якій вони можуть діяти найефективніше.
Інтеграція з іншими системами і обладнанням
Підтримка обладнання
Підтримується одночасна робота з декількома платіжними терміналами, принтерами та іншим обладнанням.
Облікові системи
Loyalty Club легко інтегрується з будь-якими обліковими системами і обмінюється з ними даними.
Front-office
Loyalty Club використовує для реєстрації оплат front-office систему dPOS.
Плануєте впровадження системи лояльності у Вашій мережі?
Зробіть крок до підвищення продажів та лояльності клієнтів й заповніть форму!
Якщо Ви плануєте впровадити систему лояльності у Вашій мережі і перебуваєте в пошуках відповідного програмного рішення - заповніть форму нижче. Експерти SystemGroup проведуть демонстрацію системи on-line або у Вашому офісі, і нададуть всю необхідну інформацію для прийняття подальших рішень.
Комплексна автоматизація торгівлі від SystemGroup
SystemGroup - лідер автоматизації торгівлі в Україні з 20-річним досвідом, запропонує Вам фіскальну техніку та витратні матеріали власного виробництва, а також професійне обладнання світових виробників за партнерськими цінами.
- Якщо Ви плануєте відкривати магазин (мережу магазинів) у будь-якому регіоні України
- Якщо Ви хочете розширити або оновити обладнання касових зон і торгового залу
- Якщо Ваші бізнес-процеси почали гальмувати розвиток бізнесу
Рішення та програмне забезпечення:
Обладнання касової зони та торгового залу:
Автоматизація зберігання та складу:
- Термінали збору даних
- Облік приймання/відвантаження товарів
- Впровадження WMS
- Автоматизація розподілцентрів
Консультації та замовлення
+38 044 494 40 75
+38 095 270 02 77
4, бул. Вацлава Гавела,
Київ, Україна, 03124
Рішеннями та послугами SystemGroup вже користуються
Інші рішення цієї сфери
Cash&Cloud - сімейство серверних продуктів розробки SystemGroup. Це унікальні рішення, які значно розширюють функціональність РРО Datecs і збільшують зручність керування мережею РРО для IT-служби та ЦСО, а також дають зручні інструменти для аналізу продажів і транзакцій. Отримання даних з контрольної стрічки, повідомлення про збої, моніторинг роботи РРО та багато інших сервісів на базі РРО.
Електронні цінники (Electronis shelf labels, ESL) - сучасна система для управління цінами в торговому залі, заснована на технології електронного паперу і бездротової інфраструктури для передачі даних з облікової системи на цінники. Технологія дозволять скоротити час та витрати ресурсів на переоцінку товарів і зміну цін, дає нові можливості для реалізації маркетингових активностей, омнікальних продажів, залучення покупців. SystemGroup - єдиний в Україні системний інтегратор, який професійно впроваджує рішення класу ESL.
SystemGroup забезпечує комплексну автоматизацію робочих місць касирів для підприємств торгівлі і сфери послуг. Власне виробництво РРО Datecs, прямі багаторічні відносини зі світовими постачальниками і глибока технологічна експертиза дозволяють нам забезпечувати повний спектр рішень і устаткування для касової зони: від традиційних РРО, POS-систем, ваг і сканерів до професійних систем Self-Chekout.
dPOS - передова front-office система для автоматизації робочих місць касирів на ОС Linux. Вона включає реєстрацію всіх операцій з товарами і готівкою, забезпечує ефективне управління товарами, цінами і робочими місцями касирів. Також дозволяє реалізувати бонусну систему лояльності практично будь-якої функціональності.
Новини в сфері автоматизації бізнесу
Коли вимикається електроенергія, то реєстрація продаж та ідентифікація товарів та цін стає неабияким завданням. Як його вирішують рітейлери та заклади? Та які засоби зараз взагалі є?
Захищений сенсорний комп'ютер для бізнесу, від світового лідера Zebra - як телефон, тільки краще. Зі сканером штрих коду, надпотужним процесором та захистом від вологи та падінь. З бізнес-функціями для торгівлі, доставки, мобільних робітників.
Закон України від 15.03.2022 № 2120-IX вніс ланку змін до Податкового кодексу, із врахуванням воєнного стану в Україні. Серед них - посилення контролю за застосуванням РРО / ПРРО при продажу підакцизних товарів.
Статті на тему
Як обрати принтер штрих-кодів? Який принтер етикетки кращий? Які бувають принтери для маркування товарів та складських одиниць? Яку етикетку використати? У статті ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання клієнтів про маркування та короткий, але ефективний посібник щодо вибору принтера етикетки для свого магазину, складу, установи.
З початком війни багато рітейлерів замислилися про відмову від друку паперових чеків, через проблеми з логістикою та економічні причини. Чи є законним відмовляти покупцям у друку чеку, і як це може бути реалізовано технологічно - розбираємося у статті.