03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 490-92-29; 494-40-75
Кошик пустий

Loyalty Club | Система лояльності

Loyalty Club - система для реалізації бонусних систем лояльності будь-якої логіки в мережах роздрібних магазинів. Вбудований в систему Конструктор дозволяє маркетологам реалізувати активності, не вдаючись до допомоги IT-служби.

Loyalty Club дозволяє реалізувати системи лояльності будь-якої логіки

Система пропонує потужний інструментарій для роботи системи лояльності, який обмежується лише фантазією маркетолога.

Основні типи активностей
  1. Знижка/бонуси на весь чек
  2. Знижка/бонуси на певні товари
  3. Знижка/бонуси на групи та набори товарів
  4. Акцій за часом/днях тижня/датою
  5. Акції формату 2+1
  6. Акції в залежності від суми чека, суми товарів
  7. Акції в залежності від номеру чека
  8. Акції за наявністю купонів в чеку
  9. Прив'язка купонів до конкретного найменування та кількості товару
  10. Генерація додаткових повідомлень, чеків за заданими умовами
  11. Сертифікати (непоповнювальна карта, яка не накопичує бонуси)
  12. Купони
  13. Лотерея

Проведення оплат із застосуванням купонів, бонусів, сертифікатів

  • Продажа товара с бонус и сертификатом
Поєднання різних типів оплат в одному чеку

В одному чеку можуть поєднуватися різні типи оплат: готівкові, купони, бонуси, сертифікат (див. малюнок справа).


Пряма інтеграція з Front-office системою

Система лояльності Loyalty Club використовує для реєстрації оплат front-office систему dPOS розробки SystemGroup або будь-яку іншу систему автоматизації торгівлі, яку вже використовує ритейлер


Зручність роботи касира

Інтуїтивний інтерфейс робочого місця касира допоможе швидко і чітко оформити оплати будь-якого типу, та допоможе швидко адаптуватися навіть малодосвідченим співробітникам.  


Система працює навіть off-line

При відсутності зв'язку з сервером лояльності dPOS накопичує дані, обробляє їх та передає їх при відновленні зв'язку.

 


Конструктор маркетингових активностей

Вбудований Web-Конструктор для маркетологів

Завдяки конструктору активностей, доступному через Web, маркетологи отримують можливість моделювати логіку акцій, не вдаючись до допомоги IT-фахівців. Це значно спрощує життя відділу маркетингу і прискорює запуск активностей.


Самостійне створення клубних карт, сертифікатів, купонів

Маркетолог, який має відповідний рівень доступу, зможе самостійно створювати шаблони та генерувати номера і штрих-коди карт, номінали купонів і подарункових сертифікатів тощо. 

Гнучкі настройки і широкі можливості 

Функціональність Loyalty Club дозволяє точно налаштовувати активності. При вдумливої роботі маркетолога це дає широкі можливості. 


Сервер лояльності | Управління трейд-маркетингом в масштабах мережі

Ви можете використовувати єдиний Сервер Лояльності в масштабах всієї роздрібної мережі. Тобто дані і активності, створені центральним офісом, транслюватимуться і будуть використовуватися всіма магазинами торгової мережі. Після проведення продажу дані консолідуються на Сервері та дають базу для подальшої аналітики.

  • slider content 3
  • slider content 4
  • slider content 4

Персонифицированные данные как ценность


Впровадження системи лояльності в роздрібній торгівлі - це не тільки спосіб утримувати покупців та стимулювати попит, а й один з найдоступніших способів ідентифікувати покупця і зібрати індивідуальні дані щодо поведінки споживача
.

  • для маркетингу - сегментування аудиторії і наявність даних про персональні вподобання дозволяє розробляти ефективні маркетингові активності та персоналізувати пропозиції, оцінювати ефективність поточних активностей, відтік або приплив нових покупців, повторні покупки та ін.
  • для категорійного менеджменту і закупівель - персоналізовані дані можуть використовуватися для більш точного аналізу та прогнозування попиту, в т.ч. за допомогою BigData, для планування закупівель тощо.

 

 

Переваги автоматизованої системи Loyalty Club

Потужна функціональність

Все, що придумали маркетологи світу для бонусних систем лояльності, вже втілено в системі Loyalty Club. Просто користуйтеся - й не обмежуйте свої можливості.

Масштабування: зростає разом з бізнесом

Ви можете почати використання front-office системи dPOS ще на етапі першого магазину, і по мірі розвитку мережі легко й швидко додавати функції, впроваджувати систему лояльності та ін.

Зручність роботи касира і маркетолога

Система створює для роботи касирів і маркетологів комфортне середовище, в якій вони можуть діяти найефективніше.


Інтеграція з іншими системами і обладнанням

Підтримка обладнання

Підтримується одночасна робота з декількома платіжними терміналами, принтерами та іншим обладнанням.

Облікові системи

Loyalty Club легко інтегрується з будь-якими обліковими системами і обмінюється з ними даними.

Front-office

Loyalty Club використовує для реєстрації оплат front-office систему dPOS.


Плануєте впровадження системи лояльності у Вашій мережі?

Зробіть крок до підвищення продажів та лояльності клієнтів й заповніть форму!

Якщо Ви плануєте впровадити систему лояльності у Вашій мережі і перебуваєте в пошуках відповідного програмного рішення - заповніть форму нижче. Експерти SystemGroup проведуть демонстрацію системи on-line або у Вашому офісі, і нададуть всю необхідну інформацію для прийняття подальших рішень.

Замовити демонстрацію Loyalty Club>>

 

Комплексна автоматизація торгівлі від SystemGroup

SystemGroup - лідер автоматизації торгівлі в Україні з 20-річним досвідом, запропонує Вам фіскальну техніку та витратні матеріали власного виробництва, а також професійне обладнання світових виробників за партнерськими цінами.

  • Якщо Ви плануєте відкривати магазин (мережу магазинів) у будь-якому регіоні України
  • Якщо Ви хочете розширити або оновити обладнання касових зон і торгового залу
  • Якщо Ваші бізнес-процеси почали гальмувати розвиток бізнесу
Автоматизація зберігання та складу:

Більше про автоматизацію торгівлі >>

Дізнайтеся, як комплексно та ефективно автоматизувати Ваш бізнес:

Рішеннями та послугами SystemGroup вже користуються

Консультації та замовлення

Дізнайтеся більше про цікаві Вам рішення:

Телефон: +38 (044) 494-40-75; (095) 282 34 39

e-mail: sw@systemgroup.com.ua

Запит консультації>>

Інші рішення цієї сфери

Кассы самообслуживания SystemGroup Велика Кишеня

Використання кас самообслуговування (self-checkout систем) в магазинах - світова тенденція. Впровадження self-checkout дозволяє значно скоротити черги, розвантажити персонал, збільшити задоволеність відвідувачів. SystemGroup - одна з перших в Україні компаній, які впроваджують касове самообслуговування.

Электронные ценники Украина внедрение

Електронні цінники (Electronis shelf labels, ESL) - сучасна система для управління цінами в торговому залі, заснована на технології електронного паперу і бездротової інфраструктури для передачі даних з облікової системи на цінники. Технологія дозволять скоротити час та витрати ресурсів на переоцінку товарів і зміну цін, дає нові можливості для реалізації маркетингових активностей, омнікальних продажів, залучення покупців. SystemGroup - єдиний в Україні системний інтегратор, який професійно впроваджує рішення класу ESL.

dPOS программа автоматизации торговли

dPOS - передова front-office система для автоматизації робочих місць касирів на ОС Linux. Вона включає реєстрацію всіх операцій з товарами і готівкою, забезпечує ефективне управління товарами, цінами і робочими місцями касирів. Також дозволяє реалізувати бонусну систему лояльності практично будь-якої функціональності.

Фискальные сервисы Cash&Cloud

Cash&Cloud - сімейство серверних продуктів розробки SystemGroup. Це унікальні рішення, які значно розширюють функціональність РРО Datecs і збільшують зручність керування мережею РРО для IT-служби та ЦСО, а також дають зручні інструменти для аналізу продажів і транзакцій. Отримання даних з контрольної стрічки, повідомлення про збої, моніторинг роботи РРО та багато інших сервісів на базі РРО.

Автоматизация кассовой зоны

SystemGroup забезпечує комплексну автоматизацію робочих місць касирів для підприємств торгівлі і сфери послуг. Власне виробництво РРО Datecs, прямі багаторічні відносини зі світовими постачальниками і глибока технологічна експертиза дозволяють нам забезпечувати повний спектр рішень і устаткування для касової зони: від традиційних РРО, POS-систем, ваг і сканерів до професійних систем Self-Chekout.

Статті на тему

Покрокова інструкція щодо реєстрації та введенню в експлуатацію реєстраторів розрахункових операцій (РРО) допоможе Вам зорієнтуватися в непростому світі фіскальних рішень та спланувати порядок та терміни необхідних дій.

Перелік законів та підзаконних актів, якими регламентується використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО) в Україні: Закон України №265/95-ВР "Про використання РРО ..", Податковий Кодекс України та інші законодавчі акти.

В останні роки законодавство України вимагає від бізнесу використовувати в так званих ПТКС (програмно-технічних комплексах самообслуговування) реєстратори розрахункових операцій, які забезпечують видачу фіскального чека і передачу звітних даних в ДФС. Використовувати традиційний касовий апарат або фіскальний реєстратор в складі ПТКС проблематично: робота зі звичайним РРО вимагає участі оператора, а форм-фактор передбачає розміщення на горизонтальній робочої поверхні.