03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 490-92-29; 494-40-75
Кошик пустий

dPOS | Програма автоматизації торгівлі | Front-office

Відкриваєте нові магазини чи шукаєте заміну застарілого касового ПЗ? dPOS передова сучасна front-office система для автоматизації робочих місць касирів та реалізації системи лояльності.

 

Касове ПЗ для магазинів будь-якого масштабу

  • для роздрібних мереж регіонального і національного масштабу
  • для мереж фірмових магазинів та "магазинів біля дому"
  • для підприємств сфери послуг та HoReCA


ПЗ від лідера автоматизації торгівлі

Розробником системи є SystemGroup - лідер автоматизації торгівлі та провідний виробник РРО в Україні. Над програмою працює команда розробників з 20-річним досвідом розробки Front-office систем (в т.ч. відомої системи front-office PELP та ін.).

Программа автоматизации торговли dPOS для рабочих мест кассиров


Переваги програми автоматизації торгівлі dPOS

dPOS пропонує все, чого можна хотіти від сучасного касового ПО: функціональність, зручність, економічність.
І головне - можливості для розвитку Вашого бізнесу.

Функціональність

В dPOS ви знайдете всі функції, необхідні для сучасного магазину. Робота касира буде зручною і швидкою.

Економія витрат

Програма не вимагає покупки операційної системи і працює на Linux - безоплатній та найбільш безпечної ОС.

Незалежність від зв'язку

На відміну від хмарних систем, dPOS збереже всі операції навіть при відсутності Інтернет та передасть дані після відновлення зв'язку.

Будь-які типи оплат

dPOS дозволить проводити будь-які типи оплат: готівкою, карткою, сертифікатами, бонусами або змішаним способом.

Інтеграція з касами самообслуговування

Програма dPOS готова для інтеграції з касами самообслуговування (self-checkout) будь-яких виробників.

Реалізація систем лояльності

Модуль лояльності Loyalty Club дозволить використовувати у Вашій мережі бонусну систему лояльності будь-якої логіки.

Підключення обладнання

dPOS підтримує підключення РРО, чекових принтерів, ваг, POS-систем, платіжних терміналів та ін.

Досвід впроваджень

Система dPOS вже працює більше, ніж на 2000 касових робочих місцях в Україні.

Основні функціональні можливості dPOS на робочому місці касира 

Все, що може знадобиться касиру для якісного і швидкого обслуговування клієнтів

 

Ідентифікація товарів та розрахунок вартості


Швидка і точна ідентифікація товару всіма способами: за штрих-кодом, за артикулом, за назвою та ін.


Розрахунок вартості вагового товару

Прийом будь-яких типів оплат


Прийом оплат в різних формах: готівка, платіжна карта, бонуси, сертифікати; комбінована оплата та інші


Підказка касиру суми решти

Реєстрація продажів і розрахункових операцій


Реєстрація операцій з друком чеків (фіскальних і нефіскальних), з можливістю анулювання


Формування фіскальних чеків та звітів


Повернення за номером чека і без нього

Додаткові можливості


Підрахунок різних типів податків


Відкладання чеків на наступну зміну


Зберігання даних

 

Інтеграція dPOS з обладнанням, ПЗ та системами

Система проінтегрована з усіма популярними моделями обладнання та системами, які використовуються в Україні

 

Підключення пристроїв та обладнання

dPOS підтримує підключення різноманітних додаткових пристроїв:

 

  • Фіскальних реєстраторів
  • Принтерів чеків (нефіскальні)
  • Вагового обладнання
  • Сканерів штрих-коду
  • POS-систем або комп'ютерів
  • Платіжних терміналів
  • Зчитувачів магнітних карт
  • Кас самообслуговування

Інтеграція з іншим ПЗ, сайтами та системами відеоспостереження

Завдяки API, програма dPOS легко інтегрується і обмінюється даними:

 

  • Інтеграція з обліковими системами (1C, SAP та ін.) і CRM-системами;
  • Обмін даними з сайтами електронної комерції
  • Інтеграція безпосередньо та за допомогою конвертора
  • Інтеграція з системами відеоспостереження та контролю касових операцій (POS-Інтелект, DSSL та ін.)
  • Вивантаження касових звітів в будь-яких розрізах

Зручне адміністрування dPOS

Ми подбали про безпеку Ваших даних, а також про зручність адміністрування системи IT-службою

 

Адміністративні функції

  • Зберігання всіх чеків в пам'яті необмежений час
  • Захист даних від втрати та несанкціонованого доступу
  • Можливість зареєстрованого внесення і вилучення готівки з грошової скриньки
  • Формування спеціалізованих касових звітів з продажу в необхідних розрізах даних, в т.ч. для експорту в системи бухобліку та ін.

Управління доступами користувачів

  • Широкі можливості управління даними, доступами
  • Віддалене адміністрування
  • Централізоване зберігання даних (наприклад, дані програми лояльності на єдиному централізованому сервері)

Впровадьте систему лояльності у Вашій мережі магазинів та підвищуйте продажі

Модуль Loyalty.Club дає потужний інструментарій для роботи бонусних систем лояльності. Ваші маркетологи отримують можливість реалізовувати будь-які активності, без залучення IT або програмістів.

Конструктор для маркетологів

Створюйте акції, сертифікати, купони, бонусні і подарункові карти, не вдаючись до допомоги IT-служби або техпідтримки.

Єдиний сервер лояльності

Ви можете використовувати єдину базу даних про клієнтів, в будь-якому магазині мережі. При відсутності Інтернет dPOS збереже дані та передасть їх після відновлення зв'язку.

Активності будь-якої логіки

Акції за часом або датою, товару або їх набору, сумі або номером чека, прив'язка купонів до товарів та їх кількості і багато іншого.

На малюнку: проведення продажу клієнту з застосуванням карти клієнта, уцінки та комбінованої оплати

Деякі з можливих логік маркетингових активностей в Loyalty.Club
  • Знижка/бонуси на весь чек, певні товари, групи та набори товарів
  • Акції за часом \ днями тижня \ датою 
  • Акції в залежності від номера або суми чека, суми товарів (в т.ч. акції 2+1)
  • Купони та їх прив'язка до найменування і кількості товару 
  • Генерація повідомлень і чеків за заданими умовами 
  • Сертифікати (непоповнювана карта, яка не накопичує бонуси)
  • Лотерея

 

Детальніше про систему Loyalty Club>>


Хочете змінити касове ПЗ, але побоюєтеся перехідного періоду?

Безшовна адаптація касирів

Інтерфейс dPOS може легко налаштовуватися під потреби мережі, аж до відтворення звичного касирам інтерфейсу старої системи.

Легкий перехід з інших front-систем

Адаптивність програми дозволяє полегшити процес переходу зі старої системи на dPOS. Особливо простим перехід є для користувачів PELP.

Програма зростає разом з Вашою мережею

dPOS може використовуватися як в 2 магазинах, так й в мережах національного масштабу. У міру зростання Вашого бізнесу, можливості системи будуть нарощуватися.

9 вагомих причин вибрати для автоматизації торгівлі систему dPOS

1.
Економічність

Система dPOS працює на безкоштовній ОС Linux і відрізняється невеликою ресурсоемкостью, тобто Вам не потрібно буде витрачатися на покупку операційної системи Windows, нових потужних комп'ютерних систем та ін.

2.
Потужна система лояльності

Власна система лояльності Loyalty Club, з можливістю реалізації будь-яких знижок, бандлів, акцій та інших маркетингових активностей.

3.
Надійність, швидкість і зручність

dPOS створена, щоб зробити всі операції при оформленні продажів максимально швидкими, простими і інтуїтивними, а також надати ефективний інструментарій для управління даними.

4.
Широкі можливості оплат

Прийом оплат у всіляких формах (готівка, карти, бонуси, сертифікати, комбінація оплат) дозволяє реалізовувати будь-які маркетингові активності без додаткових витрат ресурсів.

5.
Гнучкість налаштування
 

Інтерфейс і логіка роботи програми може легко налаштовуватися під потреби клієнта, аж до відтворення звичного касирам інтерфейсу старої системи.

6.
Сумісність з торгівельним обладнанням
 

dPOS підтримує просте підключення фіскальних реєстраторів, принтерів чеків, платіжних терміналів, сканерів, вагів тощо.

7.
Сучасні технології розробки Java
 

Технологія розробки Java забезпечує універсальність, доступність і технологічність системи dPOS.

8.
Інтеграція з іншими обліковими системами
 

dPOS легко взаємодіє з 1С, CRM, SAP та іншими інформаційними системами, для передачі і подальшої обробки даних.

9.
Управління даними і доступами
 

Широкі можливості, в т.ч. віддалене адміністрування і централізоване зберігання даних (наприклад, дані програми лояльності на єдиному централізованому сервері).

Обираєте програму для автоматизації торгівлі? Спробуйте dPOS!

Якщо Ви плануєте встановити або змінити програму для автоматизації касових робочих місць - заповніть форму нижче

Експерти SystemGroup зв'яжуться з Вами, проведуть презентацію та продемонструють можливості системи dPOS для вирішення завдань Ваших магазинів.

 

Замовити презентацію dPOS>>

Консультації
за тел: (044) 494 40 75, (095) 282 34 39

Дізнайтеся, як комплексно та ефективно автоматизувати Ваш бізнес:

Рішеннями та послугами SystemGroup вже користуються

SystemGroup рекомендує

Фіскальні реєстратори
Полный комплекс Cash&Cloud
Повний пакет модулів Cash&Cloud: Касовий сервер, Моніторинг, КСЕФ, Параметри
POS-термінали (all-in-one)
Diebold Nixdorf BEETLE /iPOS plus Braswell купить
Контактний дисплей 15" CCFL, 4:3 | Процесор 2-ядерний | RAM 4-8 Гб | Інтерфейси RS232, USB, VGA, LAN, грошова скринька | Ступінь захисту IP54
Ручні сканери 1D
Лазерний сканер | Швидкість 100 скан/сек | Декодує штрих-коди 1D | Інтерфейс RS-232, USB | Ступінь захисту IP42 | Зі стійкою
Фіскальні реєстратори
Фискальный регистратор Datecs FP-320 купить
20 тис. товарів | КСЕФ | Друк 200 мм/сек | 10 груп товарів з оподаткування | Всі типи податків | Сервіси Cash&Cloud

Консультації та замовлення

Дізнайтеся більше про цікаві Вам рішення:

Телефон: +38 (044) 494-40-75; (095) 282 34 39

e-mail: sw@systemgroup.com.ua

Запит консультації>>

Інші рішення цієї сфери

Электронные ценники Украина внедрение

Електронні цінники (Electronis shelf labels, ESL) - сучасна система для управління цінами в торговому залі, заснована на технології електронного паперу і бездротової інфраструктури для передачі даних з облікової системи на цінники. Технологія дозволять скоротити час та витрати ресурсів на переоцінку товарів і зміну цін, дає нові можливості для реалізації маркетингових активностей, омнікальних продажів, залучення покупців. SystemGroup - єдиний в Україні системний інтегратор, який професійно впроваджує рішення класу ESL.

Фискальные сервисы Cash&Cloud

Cash&Cloud - сімейство серверних продуктів розробки SystemGroup. Це унікальні рішення, які значно розширюють функціональність РРО Datecs і збільшують зручність керування мережею РРО для IT-служби та ЦСО, а також дають зручні інструменти для аналізу продажів і транзакцій. Отримання даних з контрольної стрічки, повідомлення про збої, моніторинг роботи РРО та багато інших сервісів на базі РРО.

Автоматизация кассовой зоны

SystemGroup забезпечує комплексну автоматизацію робочих місць касирів для підприємств торгівлі і сфери послуг. Власне виробництво РРО Datecs, прямі багаторічні відносини зі світовими постачальниками і глибока технологічна експертиза дозволяють нам забезпечувати повний спектр рішень і устаткування для касової зони: від традиційних РРО, POS-систем, ваг і сканерів до професійних систем Self-Chekout.

Кассы самообслуживания SystemGroup Велика Кишеня

Використання кас самообслуговування (self-checkout систем) в магазинах - світова тенденція. Впровадження self-checkout дозволяє значно скоротити черги, розвантажити персонал, збільшити задоволеність відвідувачів. SystemGroup - одна з перших в Україні компаній, які впроваджують касове самообслуговування.

Автоматизация доставки

Logist.Мобільний кур'єр - Комплексне рішення для автоматизації роботи інтернет-магазинів та служб доставки, з можливістю видачі фіскального чека на місці доставки.

Статті на тему

02/2019

Перелік підприємств торгівлі та сфери послуг, які зобов'язані застосовувати РРО в 2018-2019 році, і хто може обійтися без касового апарату. Нюанси і подробиці фіскального законодавства України. 

02/2019

Основна зміна в сфері застосування РРО: з 2017 видавати фіскальні чеки зобов'язані всі продавці побутової техніки, комп'ютерів, смартфонів та іншої електроніки, незалежно від їх обороту або типу підприємства.

02/2019

Закон  2639-VIII "Про інформацію для споживачів про харчові продукти" висуває нові вимоги до інформації щодо продуктів харчування, в т.ч. тих, які реалізуються у відділах кулінарії, на фудкортах, в закладах громадського харчування. Які зміни чекають рітейлерів та рестораторів, і які технології та обладнання допоможуть адаптуватися до ситуації з мінімальними збитками?