03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 490-92-29; 494-40-75
Кошик пустий

Продаж віртуальних товарів

Уявіть, що Ви зможете розширити асортимент товарів та підвищити продажі, не розширюючи при цьому полку?

 

Продаж віртуальних товарів та послуг на касових робочих місцях

Рішення SystemGroup для продажу віртуальних товарів дозволяють пов'язувати РРО або front-office з різними базами даних і продавати віртуальні товари: білети державної лотереї, сервісні пакети, гарантійні талони, проводити платежі. При цьому фіскальний чек із зазначеним номером стає повноцінною заміною паперовому квитку або талону. 

 

Лотерейні квитки

Фіскальний чек може повноцінно замінити лотерейний квиток УНЛ (Суперлото, Кено, ЛотоМаксіма). Підключаючись до бази даних номерів квитків, РРО реєструє продаж на сервері і видає чек з номером, який можна повноправно використовувати для участі в розіграші й отримання виграшу. 

 

Таким чином РРО або front-office система стає інструментом для додаткового бізнесу з продажу лотерейних квитків (див. також NEON W).

Гарантійні талони

Сервіс зберігання і обробки інформації гарантійних талонів Warrantal дозволяє спростити виписку гарантійних талонів. Підключаючись до бази даних гарантійних талонів виробників, система активує їх номери.

 

Враховуючи, що всі продавці "технологічно складних побутових товарів" зобов'язані використовувати РРО, у них з'являється можливість

 

 

Миттєві платежі

За допомогою мобільних додатків nf системи MOSST ви зможете приймати різноманітні оплат прямо на касових робочих місцях. 

 

Рітейлер отримує додатковий асортимент послуг, а покупцям тепер не обов'язково йти в банк, щоб оплатити комунальні послуги, мобільний телефон, телебачення, штрафи, квитанції тощо. 

Продати та проаналізувати

Отримати копію КСЕФ і зняти звіти з продажів та розрахункових операціях по магазину, товару, періоду, касиру можна через сервіси Cash&Cloud, що підключаються до РРО.

 

А можливість звірки даних front-office і КСЕФ допоможе уникнути розбіжностей при здачі звітності.  

Детальніше про Сash&Cloud>>

 

Дізнайтеся, як комплексно та ефективно автоматизувати Ваш бізнес:

Консультації та замовлення

Дізнайтеся більше про цікаві Вам рішення:

Телефон: +38 (044) 494-40-75; (095) 282 34 39

e-mail: sw@systemgroup.com.ua

Запит консультації>>

Інші рішення цієї сфери

Кассы самообслуживания SystemGroup Велика Кишеня

Використання кас самообслуговування (self-checkout систем) в магазинах - світова тенденція. Впровадження self-checkout дозволяє значно скоротити черги, розвантажити персонал, збільшити задоволеність відвідувачів. SystemGroup - одна з перших в Україні компаній, які впроваджують касове самообслуговування.

Электронные ценники Украина внедрение

Електронні цінники (Electronis shelf labels, ESL) - сучасна система для управління цінами в торговому залі, заснована на технології електронного паперу і бездротової інфраструктури для передачі даних з облікової системи на цінники. Технологія дозволять скоротити час та витрати ресурсів на переоцінку товарів і зміну цін, дає нові можливості для реалізації маркетингових активностей, омнікальних продажів, залучення покупців. SystemGroup - єдиний в Україні системний інтегратор, який професійно впроваджує рішення класу ESL.

Фискальные сервисы Cash&Cloud

Cash&Cloud - сімейство серверних продуктів розробки SystemGroup. Це унікальні рішення, які значно розширюють функціональність РРО Datecs і збільшують зручність керування мережею РРО для IT-служби та ЦСО, а також дають зручні інструменти для аналізу продажів і транзакцій. Отримання даних з контрольної стрічки, повідомлення про збої, моніторинг роботи РРО та багато інших сервісів на базі РРО.

Автоматизация кассовой зоны

SystemGroup забезпечує комплексну автоматизацію робочих місць касирів для підприємств торгівлі і сфери послуг. Власне виробництво РРО Datecs, прямі багаторічні відносини зі світовими постачальниками і глибока технологічна експертиза дозволяють нам забезпечувати повний спектр рішень і устаткування для касової зони: від традиційних РРО, POS-систем, ваг і сканерів до професійних систем Self-Chekout.

dPOS программа автоматизации торговли

dPOS - передова front-office система для автоматизації робочих місць касирів на ОС Linux. Вона включає реєстрацію всіх операцій з товарами і готівкою, забезпечує ефективне управління товарами, цінами і робочими місцями касирів. Також дозволяє реалізувати бонусну систему лояльності практично будь-якої функціональності.

Статті на тему

02/2019

Перелік підприємств торгівлі та сфери послуг, які зобов'язані застосовувати РРО в 2018-2019 році, і хто може обійтися без касового апарату. Нюанси і подробиці фіскального законодавства України. 

02/2019

Основна зміна в сфері застосування РРО: з 2017 видавати фіскальні чеки зобов'язані всі продавці побутової техніки, комп'ютерів, смартфонів та іншої електроніки, незалежно від їх обороту або типу підприємства.

02/2019

Закон  2639-VIII "Про інформацію для споживачів про харчові продукти" висуває нові вимоги до інформації щодо продуктів харчування, в т.ч. тих, які реалізуються у відділах кулінарії, на фудкортах, в закладах громадського харчування. Які зміни чекають рітейлерів та рестораторів, і які технології та обладнання допоможуть адаптуватися до ситуації з мінімальними збитками?