03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 490-92-29; 494-40-75
Кошик пустий

Автоматизація виїзного сервісу | ТОІР

Рішення класу ТОІР  автоматизують бізнес-процеси, пов'язані з технічним обслуговуванням і ремонтом обладнання, територіально - розподілених активів мобільних операторів, промислових підприємств тощо.

Автоматизація організації і планування робіт з технічного обслуговування і ремонту обладнання за допомогою системи ТОІР

Автоматизація обліку. Єдине інформаційне середовище

Система враховує і обробляє дані про перелік обладнання (об'єктів), яке обслуговує, та його місцезнаходження, періодичності планових і фактичних відвідувань та робіт, використаних запчастинах, технічний стан об'єктів. Й співробітник, й управлінець, мають систематизовану і повну інформацію щодо планів та результатів робіт.


Контроль роботи бригад та інженерів

Завдяки мобільному додатку, співробітники завжди мають актуальний список завдань і план відвідувань, а також всю необхідну для роботи інформацію. 

Система ТОІР відстежує факт відвідування об'єктів (в т.ч. за допомогою GPS-моніторингу), враховує витрачений робочий час і фіксує перелік робіт, виконаних на об'єкті. Таким чином, управлінець має інформацію про виконання графіка відвідувань та їх результати.


  • slider content 3
Облік обладнання та використаних запчастин

Система дозволяє контролювати технічний стан конкретного об'єкта за показниками приладів, вбудованих в мобільний додаток і пов'язаних з контрольованим механізмом. При здійсненні ремонту враховуються використані запчастини. Серійний № деталі прив'язується до № об'єкта - цим полегшується процес майбутньої інвентаризації.

Друк первинної документації

При оснащенні інженерів мобільними принтерами система автоматизації ТОІР може створювати і друкувати на місці первинну документацію (акти виконаних робіт та ін.). 

 

5 вигод впровадження системи ТОІР

 

Система автоматизації ТОІР показує відчутну ефективність відразу ж після впровадження

1. Зростання ефективності роботи співробітників

Автоматизовані мобільні робочі місця, чітка фіксація відвідувань та їх результатів, а також контроль над роботою і місцем розташування виїзних бригад призводять до загального підвищення дисципліни та результативності роботи співробітників.

Заявки на виконання робіт, в т.ч. додаткове обслуговування, співробітники можуть отримувати on-line.

2.Усунення несправностей в найкоротші терміни

Завдяки оперативному доступу до інформації щодо останнього ремонту чи обслуговування, наявністі запчастин на складі, а також оперативному обміну інформацією з офісом, всі ремонти здійснюються в мінімальні терміни.

3.Точний облік активів і використаних запчастин

Системний облік та єдина інформаційна система дозволяють скоротити потребу в інвентаризації активів і запчастин - Ви завжди будете мати актуальну картину за станом активів і складу запчастин. 

4.Контроль та історія стану обладнання

За кожною одиницею обладнання ведеться повна історія виконаних техобслуговуванній та ремонтних робіт, використаних запчастин, що дає розуміння реальної ситуації і створює основу для прийняття рішень.

5.Аналітика та прийняття обґрунтованих рішень

Система автоматизації виїзних співробітників дозволяє топ-менеджменту отримувати звітність і аналітику по роботі виїзного сервісу та бригад. Прозора і актуальна інформація допомагає приймати обґрунтовані управлінські рішення.

Дізнайтеся, як комплексно та ефективно автоматизувати Ваш бізнес:

Консультації та замовлення

Дізнайтеся більше про цікаві Вам рішення:

Телефон: +38 (044) 494-40-75; (095) 282 34 39

e-mail: sw@systemgroup.com.ua

Запит консультації>>

Інші рішення цієї сфери

SFA Управление дистрибуцией и продажами

Система класу SFA (Sales Force Automation) служить для управління розгалуженою структурою мобільних співробітників, партнерів, дилерів. АСУМТ "Оптимум" допомагає підвищити ефективність прямих і партнерських продажів, а також знизити витрати на утримання цієї структури.

Автоматизация доставки

Logist.Мобільний кур'єр - Комплексне рішення для автоматизації роботи інтернет-магазинів та служб доставки, з можливістю видачі фіскального чека на місці доставки.

Статті на тему

Покрокова інструкція щодо реєстрації та введенню в експлуатацію реєстраторів розрахункових операцій (РРО) допоможе Вам зорієнтуватися в непростому світі фіскальних рішень та спланувати порядок та терміни необхідних дій.

Перелік законів та підзаконних актів, якими регламентується використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО) в Україні: Закон України №265/95-ВР "Про використання РРО ..", Податковий Кодекс України та інші законодавчі акти.

В останні роки законодавство України вимагає від бізнесу використовувати в так званих ПТКС (програмно-технічних комплексах самообслуговування) реєстратори розрахункових операцій, які забезпечують видачу фіскального чека і передачу звітних даних в ДФС. Використовувати традиційний касовий апарат або фіскальний реєстратор в складі ПТКС проблематично: робота зі звичайним РРО вимагає участі оператора, а форм-фактор передбачає розміщення на горизонтальній робочої поверхні.