03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 490-92-29; 494-40-75
Кошик пустий

YMS Logist.UA | Управління двором і рампою

Рішення YMS Logist.UA: Управління складським двором і рампами автоматизує управління переміщенням транспорту в процесі завантаження та розвантаження, і скорочує витрати часу та ресурсів на ці процеси

 

Рішення YMS Logist.UA  дозволяє:

 

Управляти потоками транспорту

Мінімізувати збої в поставках

Зменшити навантаження на території

Підвищити рівень безпеки

Збільшити пропускну здатність 

Оптимізувати витрати

 

Основні функції YMS Logist.UA 

Управління доступом в зону завантаження/розвантаження
  • Контроль доступу по зонам
  • Реєстрація водіїв, авто, заявок
  • Призначення відповідальних та персоналу 
  • Управління стоянкою та вибір оптимального місця
Управління чергою на всіх етапах
  • Реєстрація
  • Очікування та черга
  • Завантаження / Розвантаження
  • Електронні черги
  • Інформування водіїв та співробітників: SMS, e-mail, Viber, дзвінок
Управління безпекою
  • Реєстрація доступу та контроль доступу на територію і зони
  • Інтерфейс служби безпеки / охорони
  • Фото-фіксація при порушенні цілісності пломб, упаковок
Аналіз та прийняття рішень
  • Контроль нормативних показників (запізнення, затримки на рампі та ін.). Дозволяє зрозуміти причину відхилень та вжити заходів.
  • Обчислення рейтингів перевізників і постачальників

Процеси та об'єкти, які автоматизує YMS Logist.UA

Автоматизація процесів і зон

  • Зовнішні КПП (контрольно-пропускні пункти)
  • Зовнішня парковка вантажних транспортних засобів (ТЗ)
  • Зовнішня парковка легкового транспорту
  • КПП-1 для власних ТЗ
  • КПП-2 для ТЗ постачальників
  • Буферна (внутрішня) парковка власних ТЗ
  • Буферна парковка ТЗ постачальників
  • Зона доків відвантаження/завантаження
  • Спеціалізовані зони: повернення, сервіс, технічна служба
  • Зона експедиції всередині складського комплексу
  • Офісні приміщення

Автоматизація робочих місць

Співробітники приватного охоронного підприємства (ПОП):

  • Видача електронних бейджів
  • Контроль введення первинних даних
  • Пропуск на територію підприємства.

Співробітники Wawi - бюро:

  • Прийняття первинних даних з КПП
  • Реєстрація здачі документів в Wawi - бюро
  • Оповіщення старшого зміни приймання

Старший зміни приймання:

  • Визначення рампи для машин, які очікують, в порядку пріоритетності та черги
  • У разі ігнорування повідомлення самостійне знаходження постачальника
  • Фіксація поставки під розвантаження і стан пломби

Деякі можливості роботи системи YMS Logist.UA

Реєстрація

На терміналі реєстрації водія здійснюється реєстрація фактичного приїзду nf збір даних, з генерацією ідентифікатора.

  • Реєстрація за номером заявки, автомобіля, ПІБ водія
  • Реєстрація декількох заявок одночасно
  • Коригування даних за автомобілем і водієм

 

Часові вікна 

Розподіл за часовими вікнам грунтується на нормативах, трудомісткості, консолідації замовлень, обмеженнях постачальників, і видає:

  • Номера автомобілів на території з прив'язкою
  • Розраховані тайм-вікна для кожного замовлення/автомобіля
  • Заявки, що потребують обробки
  • Маркування заявок, оброблених вчасно
  • Маркування водіїв, що запізнилися, та відхилень від графіка

Робота з чергою

  • Формування черг з заявок і авто
  • Консолідація заявок, за зонами і рампам
  • Фіксація зміни статусів та інформування за подією
  • Вивантаження актуальної черги в формі звіту

Довідники

Система зберігає дані у відповідних довідниках:

  • Управління автомобілями / ТК
  • Рампи / Постачальники / Товари / Нормативи
  • Співробітники / Графік роботи 

Імпорт даних з WMS, TMS, ERP

Імпорт даних можливий декількома шляхами:

  • Інтерфейс обміну даними через API
  • Завантаження csv / xlsx / txt файла
  • Ручне введення даних за заявкою через веб-інтерфейс

Статистика та звітність

Актуальні та історичні дані за заявками

  • Статуси, інформація за заявкою та їх трудомісткість
  • Фактичний / плановий час прибуття / відбуття
  • Ознака прибуття вчасно

Хочете впорядкувати і автоматизувати управління відвантаженнями/розвантаженнями?

Заповніть заявку нижче або зв'яжіться з експертом Logist.UA

Консультації за тел. (044)494 40 75, (095) 282 34 39

 

Запросити більше інформації про YMS Logist.UA>>

Дізнайтеся, як комплексно та ефективно автоматизувати Ваш бізнес:

Консультації та замовлення

Дізнайтеся більше про цікаві Вам рішення:

Телефон: +38 (044) 494-40-75; (095) 282 34 39

e-mail: sw@systemgroup.com.ua

Запит консультації>>

Інші рішення цієї сфери

Logist.UA. Система управления транспортом предприятия. GPS-мониторинг

Logist.UA - система управління транспортом класу TMS (Transport Management System,TMS система), використовується для автоматизації управління доставками, планування маршрутів і моніторингу пересувань автотранспорту на підприємствах України. 

Автоматизация доставки

Logist.Мобільний кур'єр - Комплексне рішення для автоматизації роботи інтернет-магазинів та служб доставки, з можливістю видачі фіскального чека на місці доставки.

GPS мониторинг транспорт предприятия от Logist.UA

Модуль Моніторингу (GPS, LBS) використовується для відстеження місця розташування автомобілів підприємства, контролю виконання маршрутів в режимі план-факт та інформуванні за подією (перевищення швидкості, відхилення від маршруту та ін.). Впровадження GPS моніторингу завжди призводить до зміцнення дисципліни водіїв та скорочення витрат на ПММ.

Статті на тему

Покрокова інструкція щодо реєстрації та введенню в експлуатацію реєстраторів розрахункових операцій (РРО) допоможе Вам зорієнтуватися в непростому світі фіскальних рішень та спланувати порядок та терміни необхідних дій.

Перелік законів та підзаконних актів, якими регламентується використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО) в Україні: Закон України №265/95-ВР "Про використання РРО ..", Податковий Кодекс України та інші законодавчі акти.

В останні роки законодавство України вимагає від бізнесу використовувати в так званих ПТКС (програмно-технічних комплексах самообслуговування) реєстратори розрахункових операцій, які забезпечують видачу фіскального чека і передачу звітних даних в ДФС. Використовувати традиційний касовий апарат або фіскальний реєстратор в складі ПТКС проблематично: робота зі звичайним РРО вимагає участі оператора, а форм-фактор передбачає розміщення на горизонтальній робочої поверхні.