03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 490-92-29; 494-40-75
Кошик пустий

YMS Logist.UA | Управління двором і рампою

Рішення YMS Logist.UA: Управління складським двором і рампами автоматизує управління переміщенням транспорту в процесі завантаження та розвантаження, і скорочує витрати часу та ресурсів на ці процеси

 

Рішення YMS Logist.UA  дозволяє:

 

Управляти потоками транспорту

Мінімізувати збої в поставках

Зменшити навантаження на території

Підвищити рівень безпеки

Збільшити пропускну здатність 

Оптимізувати витрати

 

Основні функції YMS Logist.UA 

Управління доступом в зону завантаження/розвантаження
  • Контроль доступу по зонам
  • Реєстрація водіїв, авто, заявок
  • Призначення відповідальних та персоналу 
  • Управління стоянкою та вибір оптимального місця
Управління чергою на всіх етапах
  • Реєстрація
  • Очікування та черга
  • Завантаження / Розвантаження
  • Електронні черги
  • Інформування водіїв та співробітників: SMS, e-mail, Viber, дзвінок
Управління безпекою
  • Реєстрація доступу та контроль доступу на територію і зони
  • Інтерфейс служби безпеки / охорони
  • Фото-фіксація при порушенні цілісності пломб, упаковок
Аналіз та прийняття рішень
  • Контроль нормативних показників (запізнення, затримки на рампі та ін.). Дозволяє зрозуміти причину відхилень та вжити заходів.
  • Обчислення рейтингів перевізників і постачальників

Процеси та об'єкти, які автоматизує YMS Logist.UA

Автоматизація процесів і зон

  • Зовнішні КПП (контрольно-пропускні пункти)
  • Зовнішня парковка вантажних транспортних засобів (ТЗ)
  • Зовнішня парковка легкового транспорту
  • КПП-1 для власних ТЗ
  • КПП-2 для ТЗ постачальників
  • Буферна (внутрішня) парковка власних ТЗ
  • Буферна парковка ТЗ постачальників
  • Зона доків відвантаження/завантаження
  • Спеціалізовані зони: повернення, сервіс, технічна служба
  • Зона експедиції всередині складського комплексу
  • Офісні приміщення

Автоматизація робочих місць

Співробітники приватного охоронного підприємства (ПОП):

  • Видача електронних бейджів
  • Контроль введення первинних даних
  • Пропуск на територію підприємства.

Співробітники Wawi - бюро:

  • Прийняття первинних даних з КПП
  • Реєстрація здачі документів в Wawi - бюро
  • Оповіщення старшого зміни приймання

Старший зміни приймання:

  • Визначення рампи для машин, які очікують, в порядку пріоритетності та черги
  • У разі ігнорування повідомлення самостійне знаходження постачальника
  • Фіксація поставки під розвантаження і стан пломби

Деякі можливості роботи системи YMS Logist.UA

Реєстрація

На терміналі реєстрації водія здійснюється реєстрація фактичного приїзду nf збір даних, з генерацією ідентифікатора.

  • Реєстрація за номером заявки, автомобіля, ПІБ водія
  • Реєстрація декількох заявок одночасно
  • Коригування даних за автомобілем і водієм

 

Часові вікна 

Розподіл за часовими вікнам грунтується на нормативах, трудомісткості, консолідації замовлень, обмеженнях постачальників, і видає:

  • Номера автомобілів на території з прив'язкою
  • Розраховані тайм-вікна для кожного замовлення/автомобіля
  • Заявки, що потребують обробки
  • Маркування заявок, оброблених вчасно
  • Маркування водіїв, що запізнилися, та відхилень від графіка

Робота з чергою

  • Формування черг з заявок і авто
  • Консолідація заявок, за зонами і рампам
  • Фіксація зміни статусів та інформування за подією
  • Вивантаження актуальної черги в формі звіту

Довідники

Система зберігає дані у відповідних довідниках:

  • Управління автомобілями / ТК
  • Рампи / Постачальники / Товари / Нормативи
  • Співробітники / Графік роботи 

Імпорт даних з WMS, TMS, ERP

Імпорт даних можливий декількома шляхами:

  • Інтерфейс обміну даними через API
  • Завантаження csv / xlsx / txt файла
  • Ручне введення даних за заявкою через веб-інтерфейс

Статистика та звітність

Актуальні та історичні дані за заявками

  • Статуси, інформація за заявкою та їх трудомісткість
  • Фактичний / плановий час прибуття / відбуття
  • Ознака прибуття вчасно

Хочете впорядкувати і автоматизувати управління відвантаженнями/розвантаженнями?

Заповніть заявку нижче або зв'яжіться з експертом Logist.UA

Консультації за тел. (044)494 40 75, (095) 282 34 39

 

Запросити більше інформації про YMS Logist.UA>>

Дізнайтеся, як комплексно та ефективно автоматизувати Ваш бізнес:

Консультації та замовлення

Дізнайтеся більше про цікаві Вам рішення:

Телефон: +38 (044) 494-40-75; (095) 282 34 39

e-mail: sw@systemgroup.com.ua

Запит консультації>>

Інші рішення цієї сфери

Logist.UA. Система управления транспортом предприятия. GPS-мониторинг

Logist.UA - система управління транспортом класу TMS (Transport Management System,TMS система), використовується для автоматизації управління доставками, планування маршрутів і моніторингу пересувань автотранспорту на підприємствах України. 

Автоматизация доставки

Logist.Мобільний кур'єр - Комплексне рішення для автоматизації роботи інтернет-магазинів та служб доставки, з можливістю видачі фіскального чека на місці доставки.

GPS мониторинг транспорт предприятия от Logist.UA

Модуль Моніторингу (GPS, LBS) використовується для відстеження місця розташування автомобілів підприємства, контролю виконання маршрутів в режимі план-факт та інформуванні за подією (перевищення швидкості, відхилення від маршруту та ін.). Впровадження GPS моніторингу завжди призводить до зміцнення дисципліни водіїв та скорочення витрат на ПММ.

Статті на тему

02/2019

Основна зміна в сфері застосування РРО: з 2017 видавати фіскальні чеки зобов'язані всі продавці побутової техніки, комп'ютерів, смартфонів та іншої електроніки, незалежно від їх обороту або типу підприємства.

02/2019

Перелік підприємств торгівлі та сфери послуг, які зобов'язані застосовувати РРО в 2018-2019 році, і хто може обійтися без касового апарату. Нюанси і подробиці фіскального законодавства України. 

02/2019

Закон  2639-VIII "Про інформацію для споживачів про харчові продукти" висуває нові вимоги до інформації щодо продуктів харчування, в т.ч. тих, які реалізуються у відділах кулінарії, на фудкортах, в закладах громадського харчування. Які зміни чекають рітейлерів та рестораторів, і які технології та обладнання допоможуть адаптуватися до ситуації з мінімальними збитками?