03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 490-92-29; 494-40-75
Кошик пустий

Покопійні контракти

Клік-контракт (покопійний контракт, покопійний договір) - послуга аутсорсингу друку, яка дозволяє витрачати на офісний друк до 30% менше, без інвестицій в друкуючу техніку

 

Покопійний контракт, покопійний друк або MPS (Managed Print Services), Managed Document Services - це гнучка схема обслуговування друкарської техніки, яка передбачає покупку не техніки, а результату його роботи. Провайдер за свій рахунок встановлює друкуючу чи копіювальну техніку, забезпечує її обслуговування і витратні матеріали, а замовник оплачує фактично зроблені відбитки (друк, копії, скани та ін.).

Використання такої схеми скорочує витрати на офісний друк до 30%, завдяки чому її використовують до 90% європейських компаній. 


SystemGroup надає послуги аутсорсингу друку на базі друкарської техніки Ricoh


 

 

Переваги "Клік-контракту" для клієнта

Одна з найбільш істотних переваг клік-контрактів - це фактична гарантія того, що друкувальне і копіювальне обладнання буде виконувати свої функції безперебійно протягом усього терміну дії контракту. Всі проблеми вирішує провайдер - Ви ж отримуєте гарантовано якісні послуги.

Економія витрат на друк

  • Реальне скорочення витрат на друк, в середньому економія становить близько 30%
  • Оплачуються тільки фактично спожиті послуги
  • Відсутність непередбачених витрат на ремонти і запчастини
  • Додаткових витрат на витратні матеріали немає
  • Єдина ціна копії на весь термін дії договору

Зростання ефективності та зручність

  • Клієнт отримує послугу друку (сканування, копіювання), при цьому турбота про техніку, її безперебійну роботу, комплектуючі, підміний фонд тощо, лягає на компанію-провайдера
  • Єдиний телефон для всіх звернень по всій країні (особливо актуально для підприємств з масштабною інфраструктурою)
  • Витрати на друк прозорі: є повна статистика і аналіз

Спрощення фінансового та бухобліку

  • Витрати на друк легко врахувати і розподілити між департаментами, проектами, співробітниками
  • Всі витратні матеріали та запчастини оплачуються як послуги, без оприбуткування і списання. Знімається проблема обліку фондів, амортизації тощо
  • Витрати на виробництво і супровід офісної інфраструктури стають прогнозованими і прозорими

 

Схема роботи Клік-контракту

1 Аудит

В ході аудиту чи пілотного проекту фахівці SystemGroup оцінюють поточну структуру витрат на друк, ведеться пошук ресурсів для економії та оптимізації. 

2 Розробка інфраструктури

Розробляються пропозиції щодо оптимізації інфраструктури, які можуть включати переміщення, часткову або повну зміну парку обладнання. Підбираються оптимальні за вартістю та вимогам до якості варіанти обладнання.

3 Узгодження

Обговорюються програмні інструменти для управління IT-інфраструктурою; політика використання web-ресурсів, техпідтримки та комунікацій між виконавцем і замовником. Узгоджуються схеми фінансових розрахунків. 

 

Що входить та не входить в Клік-контракт?

У послугу покопійного друку входять:

  • виїзд інженера
  • консультації по роботі обладнання
  • профілактичні планові роботи відповідно до технічної документації
  • витратні матеріали
  • роботи по заміні ресурсних запасних частин
  • ресурсні запасні частини
  • діагностика обладнання
  • інсталяція обладнання

У послугу покопійного друку НЕ входять:

  • "негарантійний" ремонт обладнання (механічні пошкодження, відмова електроніки)
  • комплекс робіт по усуненню недоліків, виявлених при прийнятті б\в обладнання на баланс "клік-контракту" (при прийнятті на обслуговування обладнання, яке раніше було у використанні клієнта)
  • папір (може поставлятися за окремою домовленістю)
 
Дізнайтеся, як комплексно та ефективно автоматизувати Ваш бізнес:

Рішеннями та послугами SystemGroup вже користуються

SystemGroup рекомендує

Лазерные принтеры
Принтер RICOH Aficio SP 4520DN купить
Ч/б печать | 40 стр/мин | Формат А6-A4 | Разрешение 1200x1200 dpi
Лазерные принтеры
Принтер RICOH Aficio SP C352DN купить
Цветная печать | 30 стр/мин | Формат А6-A4 | Разрешение 1200x1200 dpi

Консультації та замовлення

Дізнайтеся більше про цікаві Вам рішення:

Телефон: +38 (044) 494-40-75; (095) 282 34 39

e-mail: sw@systemgroup.com.ua

Запит консультації>>

Інші рішення цієї сфери

Niagara 4 - Среда централизованного управления зданиями

Tridium Niagara -  сімейство програмно-апаратних рішень світового рівня, спрямованих на підвищення ефективності управління будівлями за рахунок централізованого управління всіма системами життєзабезпечення. Рішення дозволяє поєднати в один інтерфейс контроль для управління системами освітлення, кондиціонування та вентиляції, відеоаналітики тощо, оптимізувати експлуатаційні витрати та підвищити керованість та контроль. 

Статті на тему

Покрокова інструкція щодо реєстрації та введенню в експлуатацію реєстраторів розрахункових операцій (РРО) допоможе Вам зорієнтуватися в непростому світі фіскальних рішень та спланувати порядок та терміни необхідних дій.

Перелік законів та підзаконних актів, якими регламентується використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО) в Україні: Закон України №265/95-ВР "Про використання РРО ..", Податковий Кодекс України та інші законодавчі акти.

В останні роки законодавство України вимагає від бізнесу використовувати в так званих ПТКС (програмно-технічних комплексах самообслуговування) реєстратори розрахункових операцій, які забезпечують видачу фіскального чека і передачу звітних даних в ДФС. Використовувати традиційний касовий апарат або фіскальний реєстратор в складі ПТКС проблематично: робота зі звичайним РРО вимагає участі оператора, а форм-фактор передбачає розміщення на горизонтальній робочої поверхні.