03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 494-40-75, +380 (95) 270-02-77
Кошик пустий

Реалізовані проекти

На сторінці представлено деякі з реалізованих проектів SystemGroup


«Гранд Автовокзал» в м. Івано-Франківськ зіткнувся з дефіцитом кадрів та необхідністю автоматизувати й прискорити продаж квитків на міжміські перевезення.  Центр компетенції SystemGroup професійно реалізував самостійне придбання пасажирами квитків, а також забезпечив фіскалізацію продажів.

«Таврія В» була однією з перших роздрібних мереж в країні, що, набагато випередивши час, почала використовувати каси самообслуговування ще в 2014 році. В 2019 році рітейлер обрав як стандарт касові системи самообслуговування NCR. Інтегратором проекту став Міжнародний Центр компетенції NCR, що працює в складі SystemGroup. Фіскалізація систем самообслуговування забезпечуться рішенням "Фіскальний сервер iNNOVATE!" з технологією програмного РРО.

Eldorado.ua запровадив у своїх магазинах технологію програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО) на базі рішення «Фіскальний сервер iNNOVATE!» розробки SystemGroup.

У непрості для країни воєнні часи SystemGroup пощастило стати частиною проєкту з автоматизації Волинського перинатального Центру та оснастити його обладнанням та матеріали для цифрової ідентифікації пацієнтів

Із зростанням кількості замовлень та черг, ВІЯР замислився про способи автоматизації та оптимізації процесів обслуговування клієнтів. І кіоски самообслуговування стали тим засобом, що допоміг знизити навантаження на операторів та надати новий рівень зручності клієнтам. Проект виконано з урахуванням специфіки бізнесу та всіх вимог законодавства.

Магазин спортивних товарів FitnessDom зіткнувся з необхідністю постійної переоцінки сотні товарів через регулярні коливання курсу валют. Оцінивши витрати часу та коштів на управління цінами в паперовому та електронному форматі, рітейлер ухвалив рішення про перехід на електронні цінники (технологія ESL).

Технологічні переваги рішення "Фіскальний сервер iNNOVATE! з технологією ПРРО дозволили фіскалізувати мережу паркоматів, що мають різну архітектуру та вельми невеликі облікові потужності. 

Кейс реалізується в одній з провідних роздрібних мереж України. В рамках проекту рітейлер передав на аутсорсинг управління всіма сервісними зверненнями та інцидентами щодо IT, що виникають у персоналу супермаркетів та офісів.

Інтернет-магазин торгової мережі JYSK обслуговує тисячі on-line замовлень по всій Україні та забезпечує покупців товарами для сну та відпочинку зі скандинавським характером. В період карантину та локдаунів роль on-line замовлень значно зросла, і задача підтримки ефективних та чітких бізнес-процессів, пов'язаних із продажами через інтернет-магазин є як ніколи актуальною. Для рішення завдань з фіскалізації інтернет-магазину JYSK обрав «Фіскальний сервер iNNOVATE!» від Systemgroup.

Після придбання в 2020 р українських магазинів Billa роздрібною мережею Novus, рітейлером був запущений процес ребрендингу і переформатування супермаркетів в новий формат. Системний інтегратор SystemGroup і сервісна компанія «ПУСК» є постійними і багаторічними партнерами Novus з комплексної автоматизації та сервісного супроводу магазинів мережі. Саме вони були залучені до переформатування супермаркетів.

В оновленому ЦУМ, який відкрився після реконструкції в 2016 р., стояло завдання автоматизувати робочі місця касирів таким чином, щоб швидкість та якість обслуговування клієнтів відповідали стандартам центрального універмагу країни, а надійність та комфорт використання - були найвищими. Оскільки в оформленні Універмагу акцент зроблений на стильний сучасний дизайн, то техніка підбиралася як по функціональності, так й по дизайну.

Роздрібна мережа Novus, що управляє більш 30 магазинами на території України, стояла перед завданням забезпечити працездатність та сервісне обслуговування обладнання торгових залів та офісів мережі. Після оцінки декількох варіантів вирішення завдання, Novus передав всі турботи про обладнання магазинів мережі в руки сервісного партнера SystemGroup. У рамках сервісного контракту фахівці SystemGroup ось вже кілька років забезпечують технічне і сервісне обслуговування супермаркетів та інших об'єктів мережі (від робочих місць касирів та вагового обладнання до обладнання складу та інфраструктури офісів) на всій території України. 

Метою проекту було розробити та впровадити автоматичну систему упаковки цукерок, вже загорнутих в обгортки, у вторинну упаковку в гофрокороба, на кондитерському виробництві. Необхідно було віддозувати продукцію, отриману з загорткових автоматів, перевірити вагу, промаркувати короба. При цьому стояло завдання забезпечити високу швидкість всіх процесів, з тим, щоб продуктивність лінії вторинної упаковки та підготовки до відправки не обмежувала потужності основної виробничої лінії.

На розміщеному в Україні заводі з виробництва продукції для ванних кімнат потрібно було забезпечити маркування виробів, в т.ч. для їх постачання до Європи. Для цього необхідно було перебудувати систему маркування на 6 лініях виробництва. При цьому при маркуванні продукції мала використовуватися змінна інформація щодо сорту, калібру та ін.

У зв'язку зі зміною фіскального законодавства, "Нова Пошта" зіткнулася з необхідністю оснастити більше 2000 своїх відділень по Україні реєстраторами розрахункових операцій (РРО). Зробити це було необхідно в найкоротші терміни та синхронно по всій території України. Проект став одним з найбільш масштабних і амбітних як для виробника РРО Datecs, так й для мережі сервісних центрів, що забезпечували реєстрацію РРО та введення їх в експлуатацію.

Компанії, що управляє брендами Rafaello, Ferrero Rocher, Nutella, Tic Tac, необхідно було автоматизувати управління мобільними торгівельними агентами, які працюють по всій території України. Потрібно було забезпечити автоматизацію прийому попередніх замовлень, торгівлі з коліс, збору маркетингової інформації, забезпечити оперативний обмін інформацією та контроль віддалених працівників. Департамент системної інтеграції SystemGroup вирішив завдання клієнта, запровадивши SFA - систему "АСУМТ ОПТИМУМ".

Перший в Україні проект з впровадження касових систем самообслуговування self-checkout був виконаний в супермаркетах «Велика Кишеня» експертами SystemGroup. У 5 київських магазинах були запущені 10 професійних систем self-checkout з прийомом готівкових коштів та видачею решти.

Логістичному оператору необхідно було забезпечити оперативну і точну комплектацію замовлень для свого клієнта, міжнародного косметичного бренду. На основі замовлень з інтернет-магазину потрібно було відібрати продукцію з декількох сотень номенклатурних одиниць та скомплектувати посилки покупцям, промаркував їх. Експертами SystemGroup було розроблено оптимізоване рішення для виконання такого завдання, спроектована система обміну даними та маркування, підібрано обладнання, розроблена система контролю якості, а також конвеєрна лінія. Проект виконаний "під ключ", від проектування рішення і поставки обладнання до запуску лінії комплектації.

Мережа "магазинів біля дому" Фора позиціонує себе як магазини для зручних щоденних покупок. В асортимент магазинів входить 3-5 тисяч найменувань товарів, включаючи свіжі овочі, фрукти, м'ясо, рибу та ін. Мета, яку ставить перед собою колектив "Фора" - забезпечити кожному покупцеві покупки якісних продуктів без зайвого клопоту та отримавши задоволення від покупок і обслуговування.

Перший в Україні проект касового самообслуговування в HoReCa реалізовано спільними зусиллями лідера серед ресторанів швидкого обслуговування McDonald's, системного інтегратора SystemGroup Україна та відомого світового виробника обладнання Diebold Nixdorf. Українські клієнти McDonald's отримали можливість самостійно розміщувати та оплачувати замовлення в ресторанах.

Великий український виробник фармацевтичних товарів мав потребу впорядкувати та автоматизувати управління великою кількістю доставок та масштабним автопарком, а також знизити витрати часу та ресурсів на забезпечення процесів транспортування. Також відділу логістики були необхідні доступ в режимі on-line до місця розташування автомобілів і можливість відстежувати час виконання доставок. Для вирішення завдання було обрано TMS систему керування транспортом Logist.UA.

Розподілцентр, що забезпечує функціонування мережі роздрібних магазинів, потребував автоматизації процесів складської логістики та підвищенні їх ефективності. Вже на етапі впровадження WMS рітейлер вирішив провести пілотне тестування голосової технології управління відбором на складі, запустивши одночасно 3 технології відбору: паперову, за допомогою терміналів та за допомогою голосу. В результаті тестування голосовий відбір був впроваджений на більшості складів розподілцентру, включаючи холодний, сухий склади, а також зону штучної відбірки.

Після впровадження WMS системи управління складом Розподільчий центр Fozzy Group (роздрібні мережі Сільпо, Фора) задумався над технологіями для подальшого підвищення швидкості і точності процесів відбору та розміщення на складі. Експертами SystemGroup було запропоновано впровадити Голосову технологію управління складом (Pick-by-Voice). Пілотний проект виявився настільки успішним, що рітейлер досяг практично 100% точності відбору та поширив технологію на більшість складів і ділянок відбору.

Крупний міжнародний виробник Japan Tobacco International (Winston, Camel, Sobranie) планував запровадити WMS для управління виробничо-складським комплексом, що включає кілька складів сировини і продукції (тютюнові матеріали, нетютюнові матеріали, готова продукція). Експертна група "Логістика" SystemGroup впровадила на території комплексу WMS Instock, забезпечила інтеграцію з SAP та вирішила ряд специфічних завдань по маркуванню, ідентифікації та оптимізації бізнес-процесів.

Один з найбільших в Україні імпортерів і виробників рибних продуктів потребував скорочення часу, який витрачається на планування маршрутів доставки. З огляду на значний автопарк (більше 200 машин різної вантажопідйомності та типу), а також різницю в умовах перевезення охолодженої та замороженої продукції, процес розробки маршрутів та управління доставками вимагав значних ресурсів і часу. Після впровадження TMS Logist.UA компанії вдалося скоротити час на планування з 2,5 годин до 25 хвилин, вирішити проблеми з сумісністю вантажів та скоротити витрати на ПММ на 18%.

Відгуки клієнтів SystemGroup