Впровадження кас та кіосків самообслуговування (self-checkout) дозволяє значно скоротити черги, розвантажити персонал, збільшити задоволеність відвідувачів. В складі SystemGroup працює Міжнародний сертифікований Центр компетенції з впровадження касового самообслуговування, що протягом 10 років реалізує проекти з самообслуговування в Україні та Казахстані.
Оновлені правила реєстрації та використання РРО: книг КОРО не буде?
Набув чинності наказ Міністерства фінансів № 773 від 01.10.2018 р., який передбачає зміни до порядків реєстрації та застосування РРО (реєстраторів розрахункових операцій, тобто касових апаратів), реєстрації та ведення розрахункових книжок та КОРО (книг обліку розрахункових операцій), а також порядку опломбування РРО. Повний текст ПОРЯДКУ реєстрації та застосування РРО >>
Дотепер підприємці, щоб зареєструвати касовий апарат, тратили не тільки гроші, але й час – в середньому, п’ять днів. А це – простій у роботі і недоотриманий дохід. Новий порядок реєстрації спрощує цей процес. ДФС створює реєстр екземплярів РРО та реєстр центрів сервісного обслуговування, які міститимуть всю необхідну інформацію про РРО. Це дасть можливість суб'єктам - власникам РРО реєструвати їх в один крок за один день, подавши лише одну заяву за спрощеною формою. Також у підприємців з'явиться можливість самостійно вирішувати, чи вести книгу КОРО.
Что змінюється у процесі реєстрації, оформлення та використання РРО в 2018?
Реєстрація РРО
- Процес реєстрації РРО буде значно спрощено: ДФС створює Реєстр екземплярів РРО та Реєстр Центрів сервісного обслуговування, що будуть містити всю необхідну інформацію про РРО.
- Завдяки цьому, суб'єкти господарювання зможуть реєструвати РРО буквально і один крок.
- Замість пакету документів для реєстрації РРО подається Реєстраційна заява спрощеної форми, в т.ч. є можливим відправлення в електронній формі.
- У разі відсутності підстав для відмови (таких як РРО є викраденим, немає інформації про ЦСО та укладення договору тощо), ДФС не пізніше 2 днів приймає рішення та резервує фіскальний номер в інформаційній системі ДФС, про що повідомляє ЦСО. Резервування є дійсним протягом 3 днів.
- ЦСО проводить опломбування РРО та введення його в експлуатацію, про що складає відповідні документи. Роботи мають бути виконані протягом 3 діб.
- Реєстраційне посвідчення на РРО можна отримати безпосередньо у відділенні, а також поштою або в електронному вигляді.
Використання РРО та КОРО
При поданні РРО на реєстрацію Ви зможете обрати - використовувати книгу КОРО чи ні.
Якщо Ви вирішите не використовувати КОРО - Вам більше не треба буде вклеювати звітні чеки до книги КОРО та заповнювати її наприкінці кожного дня. Але, якщо РРО зламався або відсутня електроенергія - Ви не матимете права здійснювати розрахункові операції до відновлення роботи РРО (або реєстрації книги КОРО).
Вже зареєстровані журнали використання РРО, книги ОРО та розрахункові книжки можуть використовуватись суб’єктами господарювання до скасування їх реєстрації або закінчення.
Коли зміни набувають чинності?
Сам Наказ №773 набув чинності 11.10.2018, проте ряд змін потребують синхронізації законодавства та прийняття додаткових законодавчих актів, і не можуть бути впроваджені до того моменту. Тому більшість змін набуде чинності після прийняття таких актів, про що ми повідомимо додатково.
Джерело: Наказ Міністерства фінансів України № 773 від 1.10.2018 р., з додатками
Розвиваєте мережу магазинів, закладів, аптек?
Підписуйтесь на SystemGroup в Telegram
Тільки корисна інформація 1-2 рази на тиждень, для власників, СЕО, IT, фінансистів. В Telegram-каналі SystemGroup Ви знайдете багато корисної інформації про автоматизацію роздрібного бізнесу, новини закондавства щодо РРО/ПРРО, лайфхаки щодо обладнання та рішень, цікаві реалізовані проєкти тощо.
SystemGroup рекомендує
Інші рішення цієї сфери
Електронні цінники (Electronis shelf labels, ESL) - сучасна система для управління цінами в торговому залі, заснована на технології електронного паперу і бездротової інфраструктури для передачі даних з облікової системи на цінники. Технологія дозволять скоротити час та витрати ресурсів на переоцінку товарів і зміну цін, дає нові можливості для реалізації маркетингових активностей, омнікальних продажів, залучення покупців. SystemGroup - єдиний в Україні системний інтегратор, який професійно впроваджує рішення класу ESL.
SystemGroup забезпечує комплексну автоматизацію робочих місць касирів для підприємств торгівлі і сфери послуг. Власне виробництво РРО Datecs, прямі багаторічні відносини зі світовими постачальниками і глибока технологічна експертиза дозволяють нам забезпечувати повний спектр рішень і устаткування для касової зони: від традиційних РРО, POS-систем, ваг і сканерів до професійних систем Self-Chekout.
dPOS - передова front-office система для автоматизації робочих місць касирів на ОС Linux. Вона включає реєстрацію всіх операцій з товарами і готівкою, забезпечує ефективне управління товарами, цінами і робочими місцями касирів. Також дозволяє реалізувати бонусну систему лояльності практично будь-якої функціональності.
Cash&Cloud - сімейство серверних продуктів розробки SystemGroup. Це унікальні рішення, які значно розширюють функціональність РРО Datecs і збільшують зручність керування мережею РРО для IT-служби та ЦСО, а також дають зручні інструменти для аналізу продажів і транзакцій. Отримання даних з контрольної стрічки, повідомлення про збої, моніторинг роботи РРО та багато інших сервісів на базі РРО.
Статті на тему
Як обрати принтер штрих-кодів? Який принтер етикетки кращий? Які бувають принтери для маркування товарів та складських одиниць? Яку етикетку використати? У статті ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання клієнтів про маркування та короткий, але ефективний посібник щодо вибору принтера етикетки для свого магазину, складу, установи.
З початком війни багато рітейлерів замислилися про відмову від друку паперових чеків, через проблеми з логістикою та економічні причини. Чи є законним відмовляти покупцям у друку чеку, і як це може бути реалізовано технологічно - розбираємося у статті.