03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 490-92-29; 494-40-75
Кошик пустий

Як зареєструвати РРО та ввести його в експлуатацію

05/2016

Нове в законодавстві по РРО! Зміни від 01.10.2018

З 01 жовтня набрав чинності наказ Міністерства фінансів України щодо зміни до порядків реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та книг обліку розрахункових операцій.

Новації передбачають спрощення процедури реєстрації та застосування РРО.  Так, платник матиме можливість здійснювати реєстрацію РРО на підставі однієї заяви (за спрощеною формою) без додатків, яка може бути подана до контролюючого органу у паперовій або електронній формі. Обмін електронними документами між виробником, центром сервісного обслуговування, суб’єктом господарювання та ДФС здійснюватиметься засобами інформаційної системи фіскальної служби.

Для впровадження таких спрощень ДФС буде створено та здійснено супровід двох нових реєстрів - Реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та Реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.

Зміни, внесені наказом, набувають чинності у два етапи.

Так, з 1 жовтня 2018 року:

  • здійснюється за спрощеним порядком ведення книги обліку розрахункових операцій (книга ОРО) /журналу використання РРО з купівлі-продажу іноземної валюти. Суб’єкту господарювання вже не потрібно підклеювати щоденні фіскальні звітні чеки (z-звіти) та вести облік ремонтів;
  • щоденні фіскальні звітні чеки (щоденні z-звіти) зберігатимуться в електронній формі;
  • реєстрація, застосування (зберігання) книги ОРО на РРО, розрахункової книжки (РК) здійснюватиметься за бажанням суб’єкта господарювання у разі прийняття ним рішення (що підтверджене відповідними офіційними документами: Наказ по підприємству та заява до ДФС) про те, що у випадках виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється ним до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії;
  • перереєстрація РРО / книг ОРО у разі зміни даних щодо суб’єктів господарювання, які зазначаються у реєстраційному посвідченні / книзі ОРО та пов’язані з перейменуванням районів у містах, вулиць тощо, здійснюватиметься на підставі заяви без додатків;
  • суб’єктам господарювання та їх представникам, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, забороняється здійснювати валютно-обмінні операції у пунктах обміну валюти в разі виходу з ладу РРО, відсутності резервного РРО або тимчасового відключення електроенергії.

Решта змін, передбачених наказом

Набуває чинності після набрання чинності наказу про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО.

У ньому, зокрема, мова йде про:

  • реєстрацію РРО, книги ОРО на підставі однієї заяви про реєстрацію РРО  без додатків, у т.ч. поданої в електронній формі;
  • обмін документами між ДФС та ЦСО у вигляді електронних повідомлень щодо резервування фіскального номера РРО, опломбування РРО, укладання договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, а також акта введення в експлуатацію РРО;
  • надання права підпису реєстраційної заяви, заяви про реєстрацію книги ОРО та журналу про використання РРО отримання реєстраційних документів представнику суб’єкта господарювання;
  • оновлені спрощені форми документів, які передбачені Змінами.

Увага! Стаття нижче описує ситуацію до 1.10.2018 р.


Щоб процес реєстрації та введення в експлуатацію вашого касового апарату або фіскального реєстратора був максимально комфортним, ми підготували для вас детальну покрокову інструкцію.

Крок 1.  Придбання РРО

При покупці касового аппарату або фіскального реєстратора, необхідно підписати Договір поставки та отримати документ (видаткову накладну та ін.), що підтверджує факт володіння РРО.

Крок 2. Укладення договору з ЦСО

Укласти договір на сервісне обслуговування з виробником або авторизованим виробником Центром сервісного обслуговування (законодавча вимога)


Увага! Наступні кроки може виконати підприємець-власник РРО самостійно, або замовити послугу з реєстрації РРО в органах ДФС у ЦСО, з яким укладає договір про обслуговування. 


Крок 3. Реєстрація РРО в органах ДФС

Підготуйте пакет документів для реєстрації в податковій інспекції:

  • заяву про реєстрацію РРО за формою N 1-РРО (реєстраційна заява);
  • копію паспорта на ваш РРО (сторінка, де вказаний заводський номер та дата виготовлення апарату);
  • копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО (видаткова накладна або договір оренди на РРО);
  • копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО (договір оренди або права власності на приміщення, де буде експлуатуватися РРО);
  • копію договору підприємства з ЦСО на обслуговування та ремонт РРО;
  • копії статутних документів на підприємство (копія статуту, свідоцтво про реєстрацію, свідоцтво платника податків);
  • КОРО (книга обліку розрахункових операцій) та РК (розрахункові квитанції).

Податкова приймає пакет документів та розглядає його протягом 2-х робочих днів. За результатами розгляду Ви отримуєте довідку про резервування фіскальних номерів (дана довідка дійсна протягом 5-ти робочих днів).

Крок 4. Введення РРО в експлуатацію

З даної довідкою та апаратом Ви звертаєтеся в сервісний центр (ЦСО), з яким Ви уклали договір на обслуговування РРО. Протягом 5-ти робочих днів ЦСО фіскалізірует апарат, вводить в експлуатацію, підключає до еквайєру та опломбує його. Видає довідку про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію.

Довідку про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію необхідно надати до податкової інспекції.
Протягом 2-х робочих днів податкова інспекція повинна видати свідоцтво про реєстрацію РРО.

Крок 5. Встановлення РРО

Після отримання свідоцтва про реєстрацію співробітник ЦСО встановлює апарат та підключає його до мережі інтернет.

Для забезпечення передачі звітних даних з РРО на сервер еквайра Вам необхідно: 

  • Організувати доступ до мережі інтернет по порту Ethernet або
  • Придбати РРО з GPRS-модемом та купити стартовий пакет будь мобільного зв'язку з передоплаченим інтернетом.

SystemGroup рекомендує

Фискальные регистраторы
20 тыс. товаров | КЛЭФ | Печать 200 мм/сек | 10 групп налогообложения, вложенный и наложенный налог одновременно | Утилиты и конфигураторы | Сервисы Cash&Cloud
Фискальные регистраторы
20 тыс. товаров | КЛЭФ | Печать 70 мм/сек | Продажа с любыми налогами (18 групп товаров) | RS-232, USB, Ethernet | Сервисы Cash&Cloud
Кассовые аппараты
Купить кассовый аппарат в Киеве, Украине
5 тыс.товаров | КЛЭФ | 20 групп налогообложения | 10 типов оплат | Дисплей 8 строк | Ethernet, mini USB, RS232, GPRS (Опция) | Аккумулятор, заряд от сети или USB

Консультації та замовлення

Дізнайтеся більше про цікаві Вам рішення:

Телефон: +38 (044) 494-40-75; (095) 282 34 39

e-mail: sw@systemgroup.com.ua

Запит консультації>>

Інші рішення цієї сфери

Электронные ценники Украина внедрение

Електронні цінники (Electronis shelf labels, ESL) - сучасна система для управління цінами в торговому залі, заснована на технології електронного паперу і бездротової інфраструктури для передачі даних з облікової системи на цінники. Технологія дозволять скоротити час та витрати ресурсів на переоцінку товарів і зміну цін, дає нові можливості для реалізації маркетингових активностей, омнікальних продажів, залучення покупців. SystemGroup - єдиний в Україні системний інтегратор, який професійно впроваджує рішення класу ESL.

Фискальные сервисы Cash&Cloud

Cash&Cloud - сімейство серверних продуктів розробки SystemGroup. Це унікальні рішення, які значно розширюють функціональність РРО Datecs і збільшують зручність керування мережею РРО для IT-служби та ЦСО, а також дають зручні інструменти для аналізу продажів і транзакцій. Отримання даних з контрольної стрічки, повідомлення про збої, моніторинг роботи РРО та багато інших сервісів на базі РРО.

dPOS программа автоматизации торговли

dPOS - передова front-office система для автоматизації робочих місць касирів на ОС Linux. Вона включає реєстрацію всіх операцій з товарами і готівкою, забезпечує ефективне управління товарами, цінами і робочими місцями касирів. Також дозволяє реалізувати бонусну систему лояльності практично будь-якої функціональності.

Автоматизация кассовой зоны

SystemGroup забезпечує комплексну автоматизацію робочих місць касирів для підприємств торгівлі і сфери послуг. Власне виробництво РРО Datecs, прямі багаторічні відносини зі світовими постачальниками і глибока технологічна експертиза дозволяють нам забезпечувати повний спектр рішень і устаткування для касової зони: від традиційних РРО, POS-систем, ваг і сканерів до професійних систем Self-Chekout.

Кассы самообслуживания SystemGroup Велика Кишеня

Використання кас самообслуговування (self-checkout систем) в магазинах - світова тенденція. Впровадження self-checkout дозволяє значно скоротити черги, розвантажити персонал, збільшити задоволеність відвідувачів. SystemGroup - одна з перших в Україні компаній, які впроваджують касове самообслуговування.

Рішення для підвищення ефективності Вашого бізнесу

Электронные ценники Украина внедрение

Електронні цінники (Electronis shelf labels, ESL) - сучасна система для управління цінами в торговому залі, заснована на технології електронного паперу і бездротової інфраструктури для передачі даних з облікової системи на цінники. Технологія дозволять скоротити час та витрати ресурсів на переоцінку товарів і зміну цін, дає нові можливості для реалізації маркетингових активностей, омнікальних продажів, залучення покупців. SystemGroup - єдиний в Україні системний інтегратор, який професійно впроваджує рішення класу ESL.

Фискальные сервисы Cash&Cloud

Cash&Cloud - сімейство серверних продуктів розробки SystemGroup. Це унікальні рішення, які значно розширюють функціональність РРО Datecs і збільшують зручність керування мережею РРО для IT-служби та ЦСО, а також дають зручні інструменти для аналізу продажів і транзакцій. Отримання даних з контрольної стрічки, повідомлення про збої, моніторинг роботи РРО та багато інших сервісів на базі РРО.

dPOS программа автоматизации торговли

dPOS - передова front-office система для автоматизації робочих місць касирів на ОС Linux. Вона включає реєстрацію всіх операцій з товарами і готівкою, забезпечує ефективне управління товарами, цінами і робочими місцями касирів. Також дозволяє реалізувати бонусну систему лояльності практично будь-якої функціональності.

Новини на тему

чер 08, 2017

Наказом ДФС України від 22.10.2018 № 688 затверджено оновлений Державний Реєстр реєстраторів розрахункових операцій України. У нього традиційно увійшли касові апарати (ЕККА) Datecs MP-01, Neon W, популярні фіскальні реєстратори (ЕККР) Datecs Fp-101 Smart, Datecs FP-320, Datecs FP-T88, вбудований РРО Datecs eFP-2480

 

Нові правила реєстрації РРО та експлуатації РРО та книг КОРО
жов 12, 2018

Набув чинності наказ Міністерства фінансів № 773 від 01.10.2018 р., який передбачає зміни до порядків реєстрації та застосування РРО (реєстраторів розрахункових операцій, тобто касових апаратів), реєстрації та ведення розрахункових книжок та КОРО (книг обліку розрахункових операцій), а також порядку опломбування РРО.

Retail Forum SystemGroup 2017
бер 31, 2017

30 березня 2017 р. системний інтегратор SystemGroup зібрав роздрібні мережі України на Retail Forum SystemGroup 2017 Києві, щоб познайомити з технологічними та маркетинговими трендами в Retail та обговорити розвиток інновацій в Україні.

Статьи на тему

Законодательство по РРО

Перелік законів та підзаконних актів, якими регламентується використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО) в Україні: Закон України №265/95-ВР "Про використання РРО ..", Податковий Кодекс України та інші законодавчі акти.

В останні роки законодавство України вимагає від бізнесу використовувати в так званих ПТКС (програмно-технічних комплексах самообслуговування) реєстратори розрахункових операцій, які забезпечують видачу фіскального чека і передачу звітних даних в ДФС. Використовувати традиційний касовий апарат або фіскальний реєстратор в складі ПТКС проблематично: робота зі звичайним РРО вимагає участі оператора, а форм-фактор передбачає розміщення на горизонтальній робочої поверхні.

Как выбрать сканер штрих-кода для магазина, склада

Сканер штрих-коду - обладнання, без якого неможливо уявити жоден магазин, склад або виробництво. Вибір конкретної моделі сканера штрих-коду залежить від особливості бізнес-процесів та умов використання. В асортименті виробників - сотні моделей сканерів штрих-коду. Кожен з виробників сканерів розробляє свій продуктовий ряд з урахуванням найбільш поширених моделей та умов використання: торгівля, склад, виробництво. Як вибрати і купити оптимальний сканер штрих-кодів - розбираємося в статті.