Електронні цінники (Electronis shelf labels, ESL) - сучасна система для управління цінами в торговому залі, заснована на технології електронного паперу і бездротової інфраструктури для передачі даних з облікової системи на цінники. Технологія дозволять скоротити час та витрати ресурсів на переоцінку товарів і зміну цін, дає нові можливості для реалізації маркетингових активностей, омнікальних продажів, залучення покупців. SystemGroup - єдиний в Україні системний інтегратор, який професійно впроваджує рішення класу ESL.
Касове самообслуговування
На базі SystemGroup працює Міжнародний сертифікований Центр компетенції з систем самообслуговування, в т.ч. єдиний в Україні, що має право інтеграції кас самообслуговування NCR (США). Центр реалізує проєкти з впровадження кас самообслуговування (Self-checkout, SCO) в супермаркетах, кіосків самообслуговування в магазинах, кафе, ресторанах, готелях, сфері обслуговування.
Міжнародний центр компетенції SystemGroup / NCR
з впровадження систем самообслуговування
Послуги Центру компетенції SystemGroup
Консалтинг і розрахунок KPI з самообслуговування
Розуміння ключових метрик, термінів і умов їх досягнення - це основа успіху проєкту по касовому самообслуговуванню. Консалтингова команда SystemGroup допоможе грамотно і усвідомлено підійти до проєкту і забезпечить його успішність.
Конфігурування зон самообслуговування
Підбір оптимального обладнання (каси самообслуговування (NCR), кіоски самообслуговування різних типів) на основі аналізу складу покупок, бізнес-процесів і специфіки роботи магазинів рітейлера.
Інтеграція та впровадження самообслуговування
Команда SystemGroup володіє величезним досвідом у впровадженні систем самообслуговування і має право інтеграції систем самообслуговування NCR, США (єдиний інтегратор в Україні)
Поставка і монтаж обладнання для самообслуговування
Прямі поставки кас та кіосків самообслуговування світових виробників. Власне виробництво і комплектація фіскальними принтерами. Можливі індивідуальні конструкції.
Навчання
персоналу зон
самообслуговування
Поведінка асистента зони самообслуговування колосально впливає на задоволеність клієнтів. Центр надає послуги з підготовки асистентів та іншого персоналу.
Сервісний
супровід кас
самообслуговування
Сервісна служба має повний спектр сертифікатів для обслуговування кас та кіосків самообслуговування і їх компонентів (в тому числі купюроприймачів), і забезпечує швидке і професійне обслуговування по всій території України.
Системи самообслуговування для торгівлі і HoReCa
Залежно від сфери роздрібного бізнесу, його інтенсивності, конфігурації приміщення та інших специфік, підбираються різні типи систем самообслуговування. Їх формат та функціональність обираються залежно від типу магазину, середньої корзини покупця, кількості товарів та їх об'єму, завантаження кас, площі та специфіки приміщення тощо.
Каси самообслуговування для торгівлі
Каси самообслуговування NCR для роботи з великою корзиною товарів та потоком покупців. Прийом оплат банківською картою та / або готівкою (купюроприймач). Фіскалізація - РРО чи ПРРО. Ваговий контроль. Інструменти комплексного управління касою самообслуговування.
Чому NCR?
Сфера застосування:
- супер- та гіпермаркети
- Food та non-food
Кіоски самообслуговування для торгівлі
Кіоск самообслуговування портативного формату використовується там, де обсяг товарів є невеликим.
Прийом оплат переважно банківською картою.
Фіскалізація - переважно Програмний РРО.
Сфера застосування:
- мінімаркети (food, non-food)
- Заклади харчування
- Готелі, сфера послуг
Термінали самообслуговування для HoReCa
Кіоски (термінали) самообслуговування для попереднього замовлення та продажів в громадському харчуванні та сфері послуг.
Прийом оплат банківською картою, фіскалізація - Програмні РРО.
Можливий друк як чеків, так і купонів.
Сфера застосування:
- HoReCa (кафе, ресторани, готелі),
- фудкорти супермаркетів,
- сфера послуг
Індивідуальна розробка кіосків
Якщо у Вашої компанії особливі вимоги до систем самообслуговування (корпоративний стиль, специфіка тощо), і ви не можете обрати з готових моделей кіосків, можливості Центру дозволяють розробити кіоски індивідуальної конструкції та кольору на замовлення. Докладніше>>
Сфера застосування:
- масштабні проекти (від 5 кіосків)
Приклади реалізованих проектів Центру
Таврія В
2021-2023, Україна
Мережа супермаркетів в Одесі була одною з перших, хто почав використовувати каси самообслуговування. Проте наразі стандартом касового самообслуговування в мережі стали каси NCR.
Обжора
2022-2023, Україна
Проект розроблявся ще до війни, а у складні части продемонстрував всі переваги самообслуговування, в т.ч. зниження залежності від персоналу. Особливість проекту: індивідуальна конструкція платформи кас.
Мережа ресторанів
2020-2023, Україна
Кіоски самообслуговування для міжнародної мережі ресторанів швидкого харчування виготовляються SystemGroup з дотриманням корпоративного бренд-буку та вимог локального законодавста.
ВіЯР
2021
Термінали самообслуговування оптимізували процеси прийому та оплати замовлень. Особливість - інтеграція з FacePay24 від Приватбанк.
McDonalds
2015
При старті проєкту в Україні SystemGroup реалізував фіскалізацію, інтеграцію, поставку та монтаж терміналів самообслуговування.
Small & SKIF
2021, Казахстан
Перший в Казахстані проєкт з впровадження повноцінних кас самообслуговування був виконаний Центром компетенції в рекордні терміни.
Чому ми? Переваги Центру компетенції SystemGroup з SCO
Завдяки досвіду, експертизі та доступу до світових технологій, ми можемо гарантувати успішність проекту з касового самообслуговування, досягнення KPI і окупність інвестицій. Це стає можливим при замовленні комплексного проекту, де експерти SystemGroup починають з консалтингу і аналізу, та супроводжують його до досягнення KPI.
1. Багаторічний досвід
Понад 25 років досвіду в сфері автоматизації торгівлі. 10 років в сфері систем самообслуговування і self-checkout.
2. Глибока компетенція
Багата експертиза. Прямий доступ до баз знань світових лідерів. Власне конструкторське бюро. Штат програмістів та інженерів.
3. Власна розробка і R&D
Розробка власних кіосків та фіскальних рішень. Поставка систем самообслуговування і компонентів за прямими договорами зі світовими виробниками
4. Сертифіковані спеціалісти
Експерти Центру компетенції пройшли міжнародне навчання і сертифікацію по системам самообслуговування.
5. Авторизований інтегратор NCR
Центр компетенції має право впровадження, інтеграції та обслуговування систем self-checkout (кас, кіосків) вир-ва NCR, США.
6. Повний цикл реалізації проєктів
Виконуємо проєкти "під" ключ - він розрахунку KPI до монтажу та післяпродажного супроводу.
Чому NCR? Консолідований досвід світових рітейлерів
Чому варто віддати перевагу касам самообслуговування NCR?
Зазвичай, розробляючи інтерфейс та бізнес-процеси самообслуговування, рітейлер йде методом проб та помилок, намацуючи шлях, який забезпечує комфорт покупок для клієнта та мінімум ризиків для рітейлера. NCR - провідний виробник кас самообслуговування у світі. Багаторічний досвід NCR та сотні впроваджених проектів рітейлерів дозволили створити та відточити ідеальну систему, яка забезпечує максимальне задоволення клієнта від покупок, мінімум втручання асистента зони самообслуговування і при цьому захист рітейлера від зловживань.
Переваги NCR для покупця:
- Логічний, інтуїтивний та зрозумілий інтерфейс самообслуговування
- Анімовані інструкції для користувача
- Розгалужена послідовність екранів
- Високоякісний звуковий супровід
- Платфора для зважування вагового товару на касі
Переваги NCR для рітейлера:
- Інтеграція з діючими POS-системами
- Контрольна вагова платформа для перевірки покупок
- Запобігання крадіжкам товарів за допомогою бази даних ваг, яка сама навчається та сама налаштовується
- Звукові та візуальні повідомлення про помилки для покупців та технічного персоналу FastLane
- Додаткові інструменти контролю: розпізнавання віку покупця, товару та ін.
Порядок впровадження кас самообслуговування (Self-Checkout)
1
Консалтинг. Конфігурування зон самообслуговування
Ефективність впровадження багато в чому залежить від правильно підібраного типу обладнання, а також конфігурації і розміщення зони самообслуговування.
Експерти SystemGroup проводять професійний розрахунок і конфігурування на підставі багатофакторної моделі, з урахуванням середнього кошика, потоку покупців, режиму роботи та розташування магазину, конфігурації приміщення, стенограми робочих місць касирів тощо.
2
Інтеграція систем та впровадження проекту
Для взаємозв'язку кас самообслуговування з інформаційною системою магазину виконується програмна інтеграція даних front office, облікових систем, систем лояльності, а також протоколів управління фіскальної технікою, ваговим обладнанням і т.п.
Після виконання інтеграції покупець, що обслуговується самостійно, має ті ж можливості, що й покупець, якого обслуговує касир, а дані консолідуються в єдиній інформаційній системі.
3
Монтаж та сервісне обслуговування
Встановлення, інтеграція та організація зон самообслуговування здійснюється "під ключ", включаючи фізичний монтаж, налаштування і тестовий запуск систем.
Для всього спектру обладнання, що постачається, забезпечується гарантійне, технічне та сервісне обслуговування
Популярність касового самообслуговування (Self-Checkout) в Україні та світі
Використання кас самообслуговування (Self-checkout систем) в магазинах та супермаркетах - світова тенденція. Впровадження self-checkout для автоматизації робочих місць касирів дозволяє значно скоротити черги, розвантажити персонал, збільшити задоволеність відвідувачів, збільшити продажі.
Вигоди впровадження технології Self Checkout
-
Зменшення навантаження на касирів і зниження витрат на персонал
-
Скорочення черг - реальне та на думку покупців
-
Задоволеність і лояльність покупців. Можливість самообслуговування захоплює сучасних покупців, багатьом також подобається можливість не контактувати з будь-ким при здійсненні покупок.
-
Зростання продажів на 2-5%. Досвід європейських впроваджень показує, що зростання після впровадження SCO продажу підвищуються за рахунок залучення покупців із сусідніх магазинів.
-
Оптимізація площі магазину. При правильній організації зони самообслуговування виникає реальна економія торгової площі.
Чому самообслуговування - це не тільки економія на касирах?
Використання кас самообслуговування дозволяє не тільки скоротити витрати на персонал та перерозподілити навантаження на касирів, а й реально підвищити привабливість магазину для покупців, збільшити потік покупців та їх задоволеність.
Сучасний покупець - сучасні моделі покупок
Самообслуговування користується популярністю як у молодого "цифрового" покоління, так й у старшого покоління, яке схильне до самостійності і недовіри оточуючим.
Наявність зон самообслуговування стає конкурентною перевагою: існує цілий клас споживачів, які схильні до використання технологічних новинок та віддадуть перевагу піти в магазин, де вони можуть їх використовувати. Багато також прагнуть мінімізувати небажані контакти з персоналом та іншими покупцями.
Економія часу
Самообслуговування комфортно також в плані скорочення часу, проведеного в черзі та в процесі оформлення покупки.
Європейські дослідження показують, що, навіть якщо сам процес сканування і оплати забирає у покупця більше часу, ніж у досвідченого касира, то швидкість покупки, що сприймається покупцем, підвищується, оскільки, замість очікування, покупець сам активно бере участь в процесі.
Зацікавлені у впровадженні кас самообслуговування в Вашому магазині?
Зробіть крок до створення зон самообслуговування
Заповніть форму нижче - та сертифіковані фахівці з SCO допоможуть Вам зконфігурувати зону касового самообслуговування, розрахувати KPI та підібрати обладнання.
(044) 494 40 75, (095) 282 34 39
Цікавлять інноваційні рішення в торгівлі?
Дізнайтеся більше про сучасні технології в управлінні торговим залом і обладнанням
Консультації та замовлення
+38 044 494 40 75
+38 095 270 02 77
4, бул. Вацлава Гавела,
Київ, Україна, 03124
Інші рішення цієї сфери
SystemGroup забезпечує комплексну автоматизацію робочих місць касирів для підприємств торгівлі і сфери послуг. Власне виробництво РРО Datecs, прямі багаторічні відносини зі світовими постачальниками і глибока технологічна експертиза дозволяють нам забезпечувати повний спектр рішень і устаткування для касової зони: від традиційних РРО, POS-систем, ваг і сканерів до професійних систем Self-Chekout.
dPOS - передова front-office система для автоматизації робочих місць касирів на ОС Linux. Вона включає реєстрацію всіх операцій з товарами і готівкою, забезпечує ефективне управління товарами, цінами і робочими місцями касирів. Також дозволяє реалізувати бонусну систему лояльності практично будь-якої функціональності.
Cash&Cloud - сімейство серверних продуктів розробки SystemGroup. Це унікальні рішення, які значно розширюють функціональність РРО Datecs і збільшують зручність керування мережею РРО для IT-служби та ЦСО, а також дають зручні інструменти для аналізу продажів і транзакцій. Отримання даних з контрольної стрічки, повідомлення про збої, моніторинг роботи РРО та багато інших сервісів на базі РРО.
Самостійне зважування товарів при покупці "зеленого" асортименту, сипучих продуктів і солодощів - must have для сучасного супер- і гіпермаркету. Застосування ваг самообслуговування дозволяє вивільнити персонал торгового залу, скоротити витрати, збільшити лояльність покупців. Сучасне покоління ваг самообслуговування (ваги PC-based), крім того, допоможуть привернути увагу покупців до акцій, залучити до комунікації, спровокувати додаткові й супутні покупки.
Новини в сфері автоматизації бізнесу
Коли вимикається електроенергія, то реєстрація продаж та ідентифікація товарів та цін стає неабияким завданням. Як його вирішують рітейлери та заклади? Та які засоби зараз взагалі є?
Захищений сенсорний комп'ютер для бізнесу, від світового лідера Zebra - як телефон, тільки краще. Зі сканером штрих коду, надпотужним процесором та захистом від вологи та падінь. З бізнес-функціями для торгівлі, доставки, мобільних робітників.
Закон України від 15.03.2022 № 2120-IX вніс ланку змін до Податкового кодексу, із врахуванням воєнного стану в Україні. Серед них - посилення контролю за застосуванням РРО / ПРРО при продажу підакцизних товарів.
Статті на тему
З початком війни багато рітейлерів замислилися про відмову від друку паперових чеків, через проблеми з логістикою та економічні причини. Чи є законним відмовляти покупцям у друку чеку, і як це може бути реалізовано технологічно - розбираємося у статті.
Як обрати принтер штрих-кодів? Який принтер етикетки кращий? Які бувають принтери для маркування товарів та складських одиниць? Яку етикетку використати? У статті ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання клієнтів про маркування та короткий, але ефективний посібник щодо вибору принтера етикетки для свого магазину, складу, установи.