Cash&Cloud - сімейство серверних продуктів розробки SystemGroup. Це унікальні рішення, які значно розширюють функціональність РРО Datecs і збільшують зручність керування мережею РРО для IT-служби та ЦСО, а також дають зручні інструменти для аналізу продажів і транзакцій. Отримання даних з контрольної стрічки, повідомлення про збої, моніторинг роботи РРО та багато інших сервісів на базі РРО.
Сканери штрих-кодів
Консультації та замовлення
Через Кошик та
замовлення на сайті
+38 044 494 40 75
+38 095 270 02 77
Комплексні рішення
dPOS - передова front-office система для автоматизації робочих місць касирів на ОС Linux. Вона включає реєстрацію всіх операцій з товарами і готівкою, забезпечує ефективне управління товарами, цінами і робочими місцями касирів. Також дозволяє реалізувати бонусну систему лояльності практично будь-якої функціональності.
Впровадження кас та кіосків самообслуговування (self-checkout) дозволяє значно скоротити черги, розвантажити персонал, збільшити задоволеність відвідувачів. В складі SystemGroup працює Міжнародний сертифікований Центр компетенції з впровадження касового самообслуговування, що протягом 10 років реалізує проекти з самообслуговування в Україні та Казахстані.
Популярные модели
Статті на тему
Розумні каси - «гібридні девайси», що поєднують в собі відразу кілька бізнес-пристроїв: касовий апарат (РРО чи пРРО), сканер штрих-кодів, платіжний термінал, принтер чеків тощо. Це дає можливість одним пристроєм задовільнити всі потреби бізнесу відразу: і щодо бізнес-процесів і торгівлі, і щодо виконання законодавчих вимог з видачі чеків і приймання безготівкових оплат.
Як обрати принтер штрих-кодів? Який принтер етикетки кращий? Які бувають принтери для маркування товарів та складських одиниць? Яку етикетку використати? У статті ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання клієнтів про маркування та короткий, але ефективний посібник щодо вибору принтера етикетки для свого магазину, складу, установи.
Зняти готівку з картки в касі супермаркету – можливість досить нова, але вигідна для обох сторін. Покупець отримує ще один привід обрати ваш маркет або заклад, а рітейлер переводить виручку у електронний вигляд та мінімізує свої ризики із зберігання готівки в касі та її інкасації. Як має оформлюватися ця операція? Розбираємося у статті.
Штрих коды стран
Номер |
Страна |
Штрих код |
1 |
Австралия |
93 |
2 |
Австрия |
90 - 91 |
3 |
Аргентина |
779 |
4 |
Бельгия |
54 |
5 |
Болгария |
380 |
6 |
Боливия |
777 |
7 |
Босния и Герцеговина |
387 |
8 |
Бразилия |
789 |
9 |
Великобритания |
50 |
10 |
Венгрия |
599 |
11 |
Венесуэла |
759 |
12 |
Вьетнам |
893 |
13 |
Гватемала |
740-745 |
14 |
Германия |
400-440 |
15 |
Гонг-Конг |
489 |
16 |
Гондурас |
740-745 |
17 |
Греция |
520 |
18 |
Дания |
57 |
19 |
Доминиканская республика |
746 |
20 |
Израиль |
729 |
21 |
Индия |
890 |
22 |
Индонезия |
899 |
23 |
Ирландия |
539 |
24 |
Исландия |
569 |
25 |
Испания |
84 |
26 |
Италия |
80-83 |
27 |
Канада |
00-09 |
28 |
Кипр |
529 |
29 |
Китай |
690-691 |
30 |
Колумбия |
770 |
31 |
Коста-Рика |
740-745 |
32 |
Куба |
850 |
33 |
Латвия |
475 |
34 |
Литва |
477 |
35 |
Люксембург |
54 |
36 |
Мавритания |
609 |
37 |
Малайзия |
955 |
38 |
Мальта |
535 |
39 |
Марокко и Западная Сахара |
611 |
Номер | Страна | Штрих код |
41 |
Молдова |
484 |
42 |
Нидерланды |
87 |
43 |
Никарагуа |
740-745 |
44 |
Новая Зеландия |
94 |
45 |
Норвегия |
70 |
46 |
Панама |
740-745 |
47 |
Парагвай |
784 |
48 |
Перу |
775 |
49 |
Польша |
590 |
50 |
Португалия |
560 |
51 |
Россия |
460 |
52 |
Румыния |
594 |
53 |
Сальвадор |
740-745 |
54 |
Сингапур |
888 |
55 |
Словакия |
858 |
56 |
Словения |
383 |
57 |
Соединенные Штаты Америки |
00-09 |
58 |
Таиланд |
885 |
59 |
Тайвань |
471 |
60 |
Тунис |
619 |
61 |
Турция |
869 |
62 |
Украина |
482 |
63 |
Уругвай |
773 |
64 |
Филиппины |
480 |
65 |
Финляндия |
64 |
66 |
Франция |
30-37 |
67 |
Хорватия |
385 |
68 |
Чехия |
859 |
69 |
Чили |
780 |
70 |
Швейцария |
76 |
71 |
Швеция |
73 |
72 |
Шри-Ланка |
479 |
73 |
Эквадор |
786 |
74 |
Эстония |
474 |
75 |
Югославия |
860 |
76 |
Южная Корея |
880 |
77 |
Южно-Африканская Республика |
600-601 |
78 |
Япония |
49 |