03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 490-92-29; 494-40-75
Кошик пустий

Аутсорсинг обслуговування обладнання роздрібної мережі NOVUS

Клиент: 
NOVUS

Роздрібна мережа Novus управляє мережею більше 30 магазинами з площею торговельних залів від 800 до 8000 кв.м, розподіленими по регіонах України (Київ, Київська область, Черкаси, Рівненська область, Миколаїв, Тернопіль, Житомирська область). Крім обладнання торгових залів, в інфраструктуру роздрібної мережі входить офісна техніка та комунікації. 

Суть проекту

SystemGroup та Novus підписали контракт на комплексне сервісне обслуговування обладнання торгових залів та офісів, що використовується мережі супермаркетів Novus. Таким чином Novus передав всі турботи про обладнання магазинів мережі в руки сервісного партнера. В рамках контракту фахівці SystemGroup забезпечують технічне і сервісне обслуговування супермаркетів та інших об'єктів мережі на території України, в т.ч. через мережу авторизованих сервісних центрів SystemGroup. У перелік обладнання, що обслуговується, та систем входять:

  • сервісне та технічне обслуговування робочих місць касирів;
  • сервісне та технічне обслуговування вагового обладнання;
  • сервісне та технічне обслуговування складського обладнання;
  • обслуговування інформаційної інфраструктури та ін.

Централізоване управління всіма роботами та зверненнями здійснюється через єдину Лінію техпідтримки, по заздалегідь обумовленим стандартам згідно SLA.

Детальніше про послугу Контрактного сервісного обслуговування>>


Причини вибору Контрактного сервісу за схемою повного аутсорсингу

Перейти на новий для себе формат аутсорсингу обслуговування всієї інфраструктури мережі Novus змусив ряд організаційних та фінансових переваг, про які нижче.

Як зазвичай вирішується питання обслуговування обладнання в мережі та які проблеми виникають?
  • Парк обладнання кожної мережі включає більше десятка типів техніки: Фіскальні реєстратори, вагове обладнання, POS-системи, сканери штрих-кодів, термінали збору даних, принтери та ін. Ситуація ускладнюється, якщо моделі та виробники обладнання в різних магазинах відрізняються.
  • Варіанти дій для роздрібної мережі: а) Утримувати штат власних сервісних фахівців, які змушені вивчати особливості кожного з типів техніки та їздити у відрядження по регіонах (недоліки відряджень очевидні - це збільшення витрат та вартості володіння), або б) Залучати підрядників в кожному з регіонів (Сервісний партнер в кожному з регіонів - також не цілком зручний варіант: кожен партнер працює по-своєму, та вимагає уваги).
СЕРВІС МАЙБУТНЬОГО. Гарантовані стандарти. Повне охоплення. Єдина точка доступу.

Отже, про переваги моделі аутсорсингу сервісу:

  • «Ми платимо за результат. Решта - не наша турбота». Клієнт розвантажує внутрішню IT-службу та звільняє себе від необхідності утримувати сервісних фахівців (або керувати групою сервісних партнерів).
  • SLA. Гарантований рівень обслуговування. При укладанні сервісного контракту в Service Level Agreement включаються всі терміни, норми та правила, важливі для клієнта. Завдяки таким чітким стандартам клієнт може бути впевнений, наприклад, що при виникненні проблем час відновлення працездатності складе не більше 24 годин (цифра залежить від рівня SLA).
  • Єдині стандарти обслуговування. По всій Україні. Сервісний партнер бере на себе всі роботи з технічного обслуговування, планового і позапланового сервісу, ремонту та ін. по всіх магазинах мережі, в усіх регіонах України. А керівники IT-служби отримують єдину точку впливу та централізований доступ до всієї інформації.
  • Єдина лінія техпідтримки. Всі звернення співробітників всіх магазинів надходять на єдину Лінію техпідтримки. Це дозволяє менеджменту мати повну картину того, що відбувається та при необхідності управляти пріоритетами, аналізувати статистику та ін.
  • Прогнозованість витрат. Наявність сервісного контракту дозволяє більш точно спрогнозувати витрати на утримання інфраструктури, що важливо з точки зору фінансового та управлінського обліку.

 


Результат впровадження проекту

В результаті впровадження проекту NOVUS вдалося розвантажити IT-службу та забезпечити чітку роботу всіх магазинів і офісів мережі, без позапланових витрат та з гарантованими термінами реагування, а також отримати сервісне обслуговування стабільно високого рівня. Успішне співробітництво NOVUS та SystemGroup за схемою Комплексного аутсорсингу сервісного обслуговування обладнання триває більше 5 років.

 

 

 

 

Бизнес-процесс: 

Шукаєте подібне рішення для свого бізнесу?

Наші експерти готові поділитися досвідом рішення завдань, аналогічних Вашим
Тел: 044 494 40 75, 490 92 29
e-mail:sw@systemgroup.com.ua

Інші рішення цієї сфери

Электронные ценники Украина внедрение

Електронні цінники (Electronis shelf labels, ESL) - сучасна система для управління цінами в торговому залі, заснована на технології електронного паперу і бездротової інфраструктури для передачі даних з облікової системи на цінники. Технологія дозволять скоротити час та витрати ресурсів на переоцінку товарів і зміну цін, дає нові можливості для реалізації маркетингових активностей, омнікальних продажів, залучення покупців. SystemGroup - єдиний в Україні системний інтегратор, який професійно впроваджує рішення класу ESL.

Фискальные сервисы Cash&Cloud

Cash&Cloud - сімейство серверних продуктів розробки SystemGroup. Це унікальні рішення, які значно розширюють функціональність РРО Datecs і збільшують зручність керування мережею РРО для IT-служби та ЦСО, а також дають зручні інструменти для аналізу продажів і транзакцій. Отримання даних з контрольної стрічки, повідомлення про збої, моніторинг роботи РРО та багато інших сервісів на базі РРО.

dPOS программа автоматизации торговли

dPOS - передова front-office система для автоматизації робочих місць касирів на ОС Linux. Вона включає реєстрацію всіх операцій з товарами і готівкою, забезпечує ефективне управління товарами, цінами і робочими місцями касирів. Також дозволяє реалізувати бонусну систему лояльності практично будь-якої функціональності.

Автоматизация кассовой зоны

SystemGroup забезпечує комплексну автоматизацію робочих місць касирів для підприємств торгівлі і сфери послуг. Власне виробництво РРО Datecs, прямі багаторічні відносини зі світовими постачальниками і глибока технологічна експертиза дозволяють нам забезпечувати повний спектр рішень і устаткування для касової зони: від традиційних РРО, POS-систем, ваг і сканерів до професійних систем Self-Chekout.

Кассы самообслуживания SystemGroup Велика Кишеня

Використання кас самообслуговування (self-checkout систем) в магазинах - світова тенденція. Впровадження self-checkout дозволяє значно скоротити черги, розвантажити персонал, збільшити задоволеність відвідувачів. SystemGroup - одна з перших в Україні компаній, які впроваджують касове самообслуговування.

Статті на тему

Покрокова інструкція щодо реєстрації та введенню в експлуатацію реєстраторів розрахункових операцій (РРО) допоможе Вам зорієнтуватися в непростому світі фіскальних рішень та спланувати порядок та терміни необхідних дій.

Перелік законів та підзаконних актів, якими регламентується використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО) в Україні: Закон України №265/95-ВР "Про використання РРО ..", Податковий Кодекс України та інші законодавчі акти.

В останні роки законодавство України вимагає від бізнесу використовувати в так званих ПТКС (програмно-технічних комплексах самообслуговування) реєстратори розрахункових операцій, які забезпечують видачу фіскального чека і передачу звітних даних в ДФС. Використовувати традиційний касовий апарат або фіскальний реєстратор в складі ПТКС проблематично: робота зі звичайним РРО вимагає участі оператора, а форм-фактор передбачає розміщення на горизонтальній робочої поверхні.