03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4; тел.+380 (44) 494-40-75, +380 (95) 270-02-77
Кошик пустий

Комплексне сервісне обслуговування підприємств


Сервісна служба ПУСК спеціалізується на комплексному сервісному обслуговуванні торгових, логістичних та банківських підприємств з територіально-розподіленою структурою.

Національне покриття сервісних центрів, глибока компетенція, високий рівень послуг та прозорі автоматизовані комунікації роблять нас найпотужнішою сервісною компанією в сфері В2В.

Бренди  •  Переваги  •  Сервісний контракт vs Сервіс за інцидентом?

 

 


Сервісне обслуговування обладнання / систем

Торгівельне обладнання
та касова зона

Робочі місця касирів (комплекс) ∙ Реєстратори розрахункових операцій ∙ POS системи (ПК) ∙ Вагове обладнання ∙ POS-монітори і клавіатури ∙ Грошові скриньки ∙ Лічильники банкнот ∙ Детектори валют ∙ Вбудовувані купюроприймачі

Складське та
виробниче обладнання

Термінали збору даних ∙ Cканери штрих-коду ∙ Принтери штрих-кодів ∙ Маркиратори ∙ Аплікатори ∙ Пакувальне обладнання ∙ Вагомаркувальне обладнання ∙ Виробничі лінії

Інфраструктура та
офісне обладнання

Wi-Fi ∙ СКС ∙ Телефонне обладнання ∙ Серверне обладнання ∙ Робочі станції - персональні ПК ∙ Антикрадіжні системи ∙ Відеоспостереження ∙ Системи контролю доступу ∙ Друкарське обладнання: принтери, копіри, факси

Теплове та
холодильне обладнання

Холодильне обладнання торгівельне ∙ Кондиціонування та вентиляція ∙ Пароконвектомати і печі ∙ Грилі і марміти ∙ Електроплити і СВЧ (комерційні) ∙ Посудомийні машини (комерційні)

Перевага 1. Філософія сервісної компанії

Всі бізнес-процеси та регламенти Сервісної Служби побудовані таким чином, щоб забезпечити стабільну роботу обладнення, яке обслуговується, та попередити виникнення проблем, а при виникненні збоїв - усунути їх в прогнозовані і затверджені SLA терміни та забезпечити бізнесу клієнта безперебійну роботу. Ми робимо все, щоб завоювати і підтвердити імідж сервісної компанії міжнародного рівня.

 

Перевага 2. Національний масштаб

Маємо велику мережу сервісних центрів та регіональних представників в усіх регіонах України. Це дозволяє нам забезпечувати комплексне сервісне обслуговування обладнання для великих підприємств з розгалуженою інфраструктурою: роздрібних мереж, поштових операторів, мережевих АЗС і т.д.

 

Перевага 3. Сервіс всього обладнання - з одних рук

Ми забезпечуємо обслуговування широкого спектру обладнання для торгівлі, логістики, HoReCA, виробництва. Це означає, що Ви зможете доручити обслуговування всієї своєї інфраструктури однієї компанії і так оптимізувати витрати часу, грошей та ресурсів на управління своєю IT-інфраструктурою. 


  • Серісне та технічне обслуговування
  • Інсталяція та налаштування обладнання
  • Навчання персоналу роботі з обладнанням
  • Виконання планових робіт по заміні витратних матеріалів та ресурсних запасних частин (термоголовки та ін.) тощо

slider content 4

 

Перевага 4. Міжнародні стандарти сервісу | SLA


Працюючи з ПУСК, Ви отримуєте сервісне обслуговування на рівні міжнародних стандартів. При укладанні контакту затверджується SLA (Service Level Agreement), в якому закріплені всі норми, умови та терміни: гарантовані строки реагування, відновлення працездатності, умови підтримки складу запчастин, регламенти звітності, умови оплати та інші важливі моменти співпраці.
 


Затверджений SLA діє на всій території обслуговування - тобто в будь-який момент часу Ви можете прогнозувати терміни реагування та відновлення працездатності обладнання в Вашому магазині, складі, виробничому підприємстві. 

 

 

Перевага 5. Зручний інтерфейс взаємодії

 

Для зручності і чіткості взаємодії з клієнтами використовується автоматизована система обліку звернень.

 

  • Ви можете подавати сервісне звернення будь-яким способом: телефон, e-mail, веб-доступ
  • Всі статуси, історія та цифри будуть відображені в єдиному кабінеті клієнта, доступному через web.
  • Завдяки централізованій інформаційній системі, керівник зможе в Кабінеті клієнта бачити статистику по сервісним зверненнями, ремонтам та роботам.
  • Це дозволить йому проводити детальний аналіз та приймати обгрунтовані управлінські рішення.

 

Перевага 6. 4 лінії техпідтримки




Залежно від рівня SLA, робота техпідтримки можлива відповідно до будь-якого графіку, навіть до 24/7

Робота техпідтримки та консультацій SystemGroup організована за багаторівневим принципом, який дозволяє якісно обслужити максимум звернень клієнтів в одиницю часу і в той же час забезпечити демократичну вартість послуг.

  • Call-центр веде прийом дзвінків та реєстрацію заявок, отриманих іншими каналами зв'язку: e-mail, web. Фахівці Call-центру допоможуть Вам зорієнтуватися в термінах виконання заявок, узгодять час проведення робіт і виїздів інженерів.
  • Сервісні фахівці Help Desk допоможуть діагностувати причини непрацездатності обладнання, нададуть консультації, проведуть установку, настройку і програмування обладнання через віддалений доступ. Якщо проблема може бути вирішена віддалено - Help Desk допоможуть усунути збій максимально оперативно.
  • Команда профільних сервісних інженерів вирішує технологічно складні проблеми і включає також виїзних співробітників, які проводять технічні та ремонтні роботи безпосередньо в магазині/відділенні/складі клієнта.

  • Аналітика, менеджмент та консалтинг. Системний збір даних про інциденти конкретного клієнта і конкретного парку техніки, а також їх подальший аналіз дозволяють спрогнозувати появу типових збоїв та запобігти ним, а також знайти шляхи оптимізації витрат часу і ресурсів на сервісне обслуговування інфраструктури та парку обладнання. Після пілотного періоду команда SystemGroup запропонує комплекс заходів по оптимізації бізнес-процесів для досягнення стабільної роботи обладнання та оптимізації витрат.​

Чим контрактне сервісне обслуговування вигідніше ремонтів "за інцидентом"?

У деяких сферах (наприклад, при використанні РРО) укладення контракту на постійне сервісне та технічне обслуговування є обов'язковим згідно із законом. Для більшості інших типів обладнання контракти на сервісне обслуговування укладаються за бажанням підприємства. Частина підприємств вважають, що простіше ремонтувати обладнання по мірі виходу з ладу. На практиці ж проблеми завжди трапляються невчасно, і без сервісного контракту можуть привести до значного збитку для бізнесу.

 

Ризики обслуговування "за інцидентом"

  • Збої завжди відбуваються "не вчасно"
  • Залежність від завантаження сервісного партнера
  • Непрогнозований час ремонту/усунення збою
  • Імовірність відсутності запчастин на складі
  • Вартість ремонту/заміни іноді вище, ніж регулярного техобслуговування
  • Незаплановані витрати, навіть до необхідності оновлення парку
  • Складність прогнозування витрат

 

Результат: 
  Збої в роботі бізнесу, збиток від простоїв, позапланових закупівель тощо.

Переваги Сервісного контракту

  • Попередження проблем, а не їх рішення
  • Пріоритет в обслуговуванні
  • Прогнозовані витрати
  • Підтримка складу запчастин
  • Робота за чітким SLA
  • Прогнозовані терміни відновлення працездатності
  • Техпідтримка до 24/7 (за обраним пакетом)
  • Статистика даних для аналізу та прогнозування
     
Результат:
  Стабільно працюючий бізнес і прогнозовані витрати

Контрактне сервісне обслуговування для територіально-розподілених структур

Найбільш вигідним контрактне сервісне обслуговування є для підприємств з розгалуженою і територіально-розподіленою структуроюмереж роздрібних магазинів, відділень з обслуговування клієнтів, банків, АЗС тощо. Наявність єдиного партнера, загального контракту та єдиних стандартів обслуговування у всіх регіонах і всіх відділеннях дає можливість забезпечити стабільну роботу всієї мережі, зручність взаємодії та документообігу з сервісним партнером. А можливість моніторингу наявність статистики дозволяє проводити якісний аналіз роботи обладнання та виважено приймати управлінські рішення.

 

Обслуговуємо бренди

Хочете обговорити переваги контрактного сервісу?

Контакти:

Тел.(044) 494-40-75; (044) 490-92-29
e-mail:[email protected]

03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4 

Розрахувати вартість сервісного контракту>>

Статті на тему

05/2022

З початком війни багато рітейлерів замислилися про відмову від друку паперових чеків, через проблеми з логістикою та економічні причини. Чи є законним відмовляти покупцям у друку чеку, і як це може бути реалізовано технологічно - розбираємося у статті.

09/2022

Як обрати принтер штрих-кодів? Який принтер етикетки кращий? Які бувають принтери для маркування товарів та складських одиниць? Яку етикетку використати? У статті ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання  клієнтів про маркування та короткий, але ефективний посібник щодо вибору принтера етикетки для свого магазину, складу, установи.