З початком війни багато рітейлерів замислилися про відмову від друку паперових чеків, через проблеми з логістикою та економічні причини. Чи є законним відмовляти покупцям у друку чеку, і як це може бути реалізовано технологічно - розбираємося у статті.
Комплексне сервісне обслуговування підприємств
Сервісна служба ПУСК спеціалізується на комплексному сервісному обслуговуванні торгових, логістичних та банківських підприємств з територіально-розподіленою структурою.
Національне покриття сервісних центрів, глибока компетенція, високий рівень послуг та прозорі автоматизовані комунікації роблять нас найпотужнішою сервісною компанією в сфері В2В.
Бренди • Переваги • Сервісний контракт vs Сервіс за інцидентом?
Сервісне обслуговування обладнання / систем
Торгівельне обладнання
та касова зона
Робочі місця касирів (комплекс) ∙ Реєстратори розрахункових операцій ∙ POS системи (ПК) ∙ Вагове обладнання ∙ POS-монітори і клавіатури ∙ Грошові скриньки ∙ Лічильники банкнот ∙ Детектори валют ∙ Вбудовувані купюроприймачі
Складське та
виробниче обладнання
Термінали збору даних ∙ Cканери штрих-коду ∙ Принтери штрих-кодів ∙ Маркиратори ∙ Аплікатори ∙ Пакувальне обладнання ∙ Вагомаркувальне обладнання ∙ Виробничі лінії
Інфраструктура та
офісне обладнання
Wi-Fi ∙ СКС ∙ Телефонне обладнання ∙ Серверне обладнання ∙ Робочі станції - персональні ПК ∙ Антикрадіжні системи ∙ Відеоспостереження ∙ Системи контролю доступу ∙ Друкарське обладнання: принтери, копіри, факси
Теплове та
холодильне обладнання
Холодильне обладнання торгівельне ∙ Кондиціонування та вентиляція ∙ Пароконвектомати і печі ∙ Грилі і марміти ∙ Електроплити і СВЧ (комерційні) ∙ Посудомийні машини (комерційні)
Перевага 1. Філософія сервісної компанії
Всі бізнес-процеси та регламенти Сервісної Служби побудовані таким чином, щоб забезпечити стабільну роботу обладнення, яке обслуговується, та попередити виникнення проблем, а при виникненні збоїв - усунути їх в прогнозовані і затверджені SLA терміни та забезпечити бізнесу клієнта безперебійну роботу. Ми робимо все, щоб завоювати і підтвердити імідж сервісної компанії міжнародного рівня.
Перевага 2. Національний масштаб
Маємо велику мережу сервісних центрів та регіональних представників в усіх регіонах України. Це дозволяє нам забезпечувати комплексне сервісне обслуговування обладнання для великих підприємств з розгалуженою інфраструктурою: роздрібних мереж, поштових операторів, мережевих АЗС і т.д.
Перевага 3. Сервіс всього обладнання - з одних рук
Ми забезпечуємо обслуговування широкого спектру обладнання для торгівлі, логістики, HoReCA, виробництва. Це означає, що Ви зможете доручити обслуговування всієї своєї інфраструктури однієї компанії і так оптимізувати витрати часу, грошей та ресурсів на управління своєю IT-інфраструктурою.
- Серісне та технічне обслуговування
- Інсталяція та налаштування обладнання
- Навчання персоналу роботі з обладнанням
- Виконання планових робіт по заміні витратних матеріалів та ресурсних запасних частин (термоголовки та ін.) тощо
Перевага 4. Міжнародні стандарти сервісу | SLA
Працюючи з ПУСК, Ви отримуєте сервісне обслуговування на рівні міжнародних стандартів. При укладанні контакту затверджується SLA (Service Level Agreement), в якому закріплені всі норми, умови та терміни: гарантовані строки реагування, відновлення працездатності, умови підтримки складу запчастин, регламенти звітності, умови оплати та інші важливі моменти співпраці.
Затверджений SLA діє на всій території обслуговування - тобто в будь-який момент часу Ви можете прогнозувати терміни реагування та відновлення працездатності обладнання в Вашому магазині, складі, виробничому підприємстві.
Перевага 5. Зручний інтерфейс взаємодії
Для зручності і чіткості взаємодії з клієнтами використовується автоматизована система обліку звернень.
- Ви можете подавати сервісне звернення будь-яким способом: телефон, e-mail, веб-доступ
- Всі статуси, історія та цифри будуть відображені в єдиному кабінеті клієнта, доступному через web.
- Завдяки централізованій інформаційній системі, керівник зможе в Кабінеті клієнта бачити статистику по сервісним зверненнями, ремонтам та роботам.
- Це дозволить йому проводити детальний аналіз та приймати обгрунтовані управлінські рішення.
Перевага 6. 4 лінії техпідтримки
Залежно від рівня SLA, робота техпідтримки можлива відповідно до будь-якого графіку, навіть до 24/7
Робота техпідтримки та консультацій SystemGroup організована за багаторівневим принципом, який дозволяє якісно обслужити максимум звернень клієнтів в одиницю часу і в той же час забезпечити демократичну вартість послуг.
- Call-центр веде прийом дзвінків та реєстрацію заявок, отриманих іншими каналами зв'язку: e-mail, web. Фахівці Call-центру допоможуть Вам зорієнтуватися в термінах виконання заявок, узгодять час проведення робіт і виїздів інженерів.
- Сервісні фахівці Help Desk допоможуть діагностувати причини непрацездатності обладнання, нададуть консультації, проведуть установку, настройку і програмування обладнання через віддалений доступ. Якщо проблема може бути вирішена віддалено - Help Desk допоможуть усунути збій максимально оперативно.
-
Команда профільних сервісних інженерів вирішує технологічно складні проблеми і включає також виїзних співробітників, які проводять технічні та ремонтні роботи безпосередньо в магазині/відділенні/складі клієнта.
-
Аналітика, менеджмент та консалтинг. Системний збір даних про інциденти конкретного клієнта і конкретного парку техніки, а також їх подальший аналіз дозволяють спрогнозувати появу типових збоїв та запобігти ним, а також знайти шляхи оптимізації витрат часу і ресурсів на сервісне обслуговування інфраструктури та парку обладнання. Після пілотного періоду команда SystemGroup запропонує комплекс заходів по оптимізації бізнес-процесів для досягнення стабільної роботи обладнання та оптимізації витрат.
Чим контрактне сервісне обслуговування вигідніше ремонтів "за інцидентом"?
У деяких сферах (наприклад, при використанні РРО) укладення контракту на постійне сервісне та технічне обслуговування є обов'язковим згідно із законом. Для більшості інших типів обладнання контракти на сервісне обслуговування укладаються за бажанням підприємства. Частина підприємств вважають, що простіше ремонтувати обладнання по мірі виходу з ладу. На практиці ж проблеми завжди трапляються невчасно, і без сервісного контракту можуть привести до значного збитку для бізнесу.
Ризики обслуговування "за інцидентом"
- Збої завжди відбуваються "не вчасно"
- Залежність від завантаження сервісного партнера
- Непрогнозований час ремонту/усунення збою
- Імовірність відсутності запчастин на складі
- Вартість ремонту/заміни іноді вище, ніж регулярного техобслуговування
- Незаплановані витрати, навіть до необхідності оновлення парку
- Складність прогнозування витрат
Результат:
Збої в роботі бізнесу, збиток від простоїв, позапланових закупівель тощо.Переваги Сервісного контракту
- Попередження проблем, а не їх рішення
- Пріоритет в обслуговуванні
- Прогнозовані витрати
- Підтримка складу запчастин
- Робота за чітким SLA
- Прогнозовані терміни відновлення працездатності
- Техпідтримка до 24/7 (за обраним пакетом)
- Статистика даних для аналізу та прогнозування
Результат:
Стабільно працюючий бізнес і прогнозовані витрати
Контрактне сервісне обслуговування для територіально-розподілених структур
Найбільш вигідним контрактне сервісне обслуговування є для підприємств з розгалуженою і територіально-розподіленою структурою: мереж роздрібних магазинів, відділень з обслуговування клієнтів, банків, АЗС тощо. Наявність єдиного партнера, загального контракту та єдиних стандартів обслуговування у всіх регіонах і всіх відділеннях дає можливість забезпечити стабільну роботу всієї мережі, зручність взаємодії та документообігу з сервісним партнером. А можливість моніторингу наявність статистики дозволяє проводити якісний аналіз роботи обладнання та виважено приймати управлінські рішення.
Обслуговуємо бренди
Хочете обговорити переваги контрактного сервісу?
Контакти:
Тел.(044) 494-40-75; (044) 490-92-29
e-mail:[email protected]
03124, Україна, Київ, бул.Вацлава Гавела, 4
Розрахувати вартість сервісного контракту>>
Статті на тему
Як обрати принтер штрих-кодів? Який принтер етикетки кращий? Які бувають принтери для маркування товарів та складських одиниць? Яку етикетку використати? У статті ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання клієнтів про маркування та короткий, але ефективний посібник щодо вибору принтера етикетки для свого магазину, складу, установи.